Gå til innhold

Hvor mye koster et butikkvindu?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir fort noen kroner, vinduer er dyrt. Men det var jo ikke så stort da, slike vinduer i bilforretninger har jo en tendens til å være svære. Googlet litt og fant en gammel prisliste, er det en enkel rute det er snakk om? Hvis den er enkel kan det se ut som at du holder deg under tusenlappen, hvis det er en dobbel rute blir det endel dyrere.

 

Prisliste - anno 2005

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

eneste jobben jeg har om dagen er som telefonintervjuer, 90kr/t og maks 5 timer hver dag... pluss en del regninger, ligger på ca null etter lønning nå, og det er uten å ha betalt dette...

 

Så hvis noen har en jobb som skal gjøres, og er godt betalt er det bare å si ifra :p

Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet. Et butikkvindu koster sjeldent mindre enn 30.000 kroner. De på bilforretninger altså. De bruker oftest et spesielt herdet glass som skal stå i mot rambukk og slegge. Opel i ryggemodus er de desverre ikke sikret mot, så der røyk du på en smell. Men dette er jo selvfølgelig ikke sant, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Det burde gå fint på forsikringen :)

Lenke til kommentar

blir billigst på forsikringa.

Dessuten kjørte jeg ikke Opel, jeg kreæsja inni en opelforretning :p kjørete renault.

Må ha ny bakluke på den, og ripa opp bagasjelokket på en bil som sto innafor.

Så tar jeg ikke det på forsikringa er jeg blakk i en evighet fremover :p

 

Men merkelig at alarmen ikke gikk...

Satt der å venta i noen minutter og vanta på politiet, trodde alarmen måtte ha gått :p Men neida.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...