Gå til innhold

Hvordan blir man exalted?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men det tar tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid^X hvor x er et jævli stort tall.

 

Epz.

6552290[/snapback]

 

Neida. Tar ikke tid, hvis du bare bare har penger til å kjøpe runclothen og den er til salgs. Jeg leverte inn 420 stacks med runecloth for å bli Exalted med Darnass.

Lenke til kommentar

Neida. Tar ikke tid, hvis du bare bare har penger til å kjøpe runclothen og den er til salgs. Jeg leverte inn 420 stacks med runecloth for å bli Exalted med Darnass.

6553605[/snapback]

 

Om det ikke tar tid, så tar det i alle fall mye gull for å få dette til. Ut ifra en snittpris på 1.2G stacken så blir det 504G. På min server i alle fall.

 

Er en annen factions mount verdt det? Eller repairs etc? Ikke for min del i alle fall. Har annet nytting å bruke gullet mitt på :)

Lenke til kommentar

Om det ikke tar tid, så tar det i alle fall mye gull for å få dette til. Ut ifra en snittpris på 1.2G stacken så blir det 504G. På min server i alle fall.

 

Er en annen factions mount verdt det? Eller repairs etc? Ikke for min del i alle fall. Har annet nytting å bruke gullet mitt på  :)

6553660[/snapback]

 

Bruket en del gull, ja :) Men fikk da til slutt en epic war tiger mount til 90g fra rank 11 pvp. (er human)

Lenke til kommentar
Jaja. Alle vet at du trenger en nerf. Synest jeg så en application thingy slenge rundt her i en av postene dine også  :!:

6554590[/snapback]

 

 

Haha , ja du mener den applicationen hans til det guildet han er i nå :!:

 

Nesten som en eksamen's stil for meg det :!: :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...