Gå til innhold

Xbox 360, Wii eller PS3 - hva vil dere foretrekke?


@ir

Anbefalte innlegg

Som alle vet skal det nå være stor konkuranse mellom Microsoft, Nintendo og Sony. Denne ganger kjemper de med sine nye lojale konsoller: Xbox 360, Nintendo Wii og Playstation 3.

 

- Hvem tror dere vinner?

 

- Hva vil du foretrekke?

 

- Vil PS3 ha dårligere odds pga. deres dyre pris?

 

- Vil Xboxs store "360 flop" fortsette?

 

- Vil Wii bli dårligere enn forventet (særlig angående grafikk)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Har ingen anelse, det er så åpent som det går an å få det.

 

- Jeg tror jeg kommer til å gå for en "Wii360"-kombo, jeg har dessverre mistet all respekt for Sony etter deres håndtering av rootkit-skandalen, og deres kjærlighet for propritære formater. Prisen er også totalt usmakelig.

 

- Absolutt.

 

- Det blir spennende å se, dersom de får en revidert 65nm-modell ut på markedet, og ett mer spennende spillbibliotek, samt bedre API og programmeringsteknikker, kan 360 bli en suksess. Og en bedre annonsør i Japan :p

 

- Hmm, det tror jeg ikke. Grafisk sett ligger den ett stykke bak konkurrentene, men med en hyggelig prislapp, og fantastiske muligheter for nydelige spillopplevelser, samt ett sterkt in-house spillbibliotek, og tett integrasjon med suksessen DS, vil jeg på ingen måte kalle den en underdog. Jeg ser for meg denne som en flott "supplementskonsoll", pga prisen og størrelsen :)

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar
Som alle vet skal det nå være stor konkuranse mellom Microsoft, Nintendo og Sony. Denne ganger kjemper de med sine nye lojale konsoller: Xbox 360, Nintendo Wii og Playstation 3.

 

- Hvem tror dere vinner?

 

- Hva vil du foretrekke?

 

- Vil PS3 ha dårligere odds pga. deres dyre pris?

 

- Vil Xboxs store "360 flop" fortsette?

 

- Vil Wii bli dårligere enn forventet (særlig angående grafikk)?

6551183[/snapback]

 

 

 

not again.... :no::roll:

 

Ta et søk da gutt :thumbdown:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Kjøper du Geforce 6800GT istedenfor Geforce 7950 grunnet billigere pris ? Nei man kjøper sistnevnte grunnet bedre ytelse.

 

I PS3 sitt tilfelle er det langt mere spilltitler å velge mellom samt de har verdens beste spillserier oppgjennom tidene. Xbox360 og Wii vil ha sitt eget marked som de alltid har gjort. Selv 1 år etter Xbox360 lanseringen er fortsatt markedet ekstremt lite for Xbox.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte GeForce 6800GT når jeg kunne kjøpt 6800 Ultimate til 2000 kr mer. Hvorfor? Jo fordi jeg ikke hadde råd til mer enn GT-versjonen. Så der svikter du Avean. Kan godt hende du kjøper kun det dyreste og beste. Og jeg misunner deg den muligheten og de penger du måtte ha.

 

Men for all del. Ikke legg dine synspunkter til grunn for alle andre. Alle har ikke råd til å kjøpe det nyeste og dyreste.

Lenke til kommentar

Fleste gjør det faktisk idag. Til og med unger nedi i 12års alderen får en veldig rå PC av foreldrene som skal ta nyere spill. Hvis en person liker PS3 vil han kjøpe den uansett pris, han går ikke ut å kjøpe Xbox360 eller Wii. Man kjøper jo konsollen for spillene ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Unger ned i 12 års alderen som får PC til 20 000 ol er bare bortkjemte. Studenter med studielån og lav lønn har fader ikke råd til den luksusen har de vel? Eller småbarnsfamilier hvor faren ikke er sivil økonom elns, de har da vel ikke råd til å kjøpe seg det aller råeste av det råeste.

Lenke til kommentar
Fleste gjør det faktisk idag. Til og med unger nedi i 12års alderen får en veldig rå PC av foreldrene som skal ta nyere spill. Hvis en person liker PS3 vil han kjøpe den uansett pris, han går ikke ut å kjøpe Xbox360 eller Wii. Man kjøper jo konsollen for spillene ikke noe annet.

6553040[/snapback]

 

Hvorfor får ikke jeg sånn PC? :( Avean, du må ta en prat med foreldrene mine.

 

Jeg har et inntrykk av at du tror at det du mener, det mener alle.

 

Eksempel:

Kjøper du Geforce 6800GT istedenfor Geforce 7950 grunnet billigere pris ? Nei man kjøper sistnevnte grunnet bedre ytelse.

 

Ikke alle som har råd til det dyreste og beste. Jeg har verken råd til det ene eller det andre...

 

I PS3 sitt tilfelle er det langt mere spilltitler å velge mellom samt de har verdens beste spillserier oppgjennom tidene.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, så siden 360 kom et år før PS3, så har 360 mange flere titler ut på markedet..?

Jeg synes ikke PS2 har verdens beste spillserier gjennom tidene, det er ditt synspunkt da (Sikkert mange som deler den)...

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Fleste gjør det faktisk idag. Til og med unger nedi i 12års alderen får en veldig rå PC av foreldrene som skal ta nyere spill.

6553040[/snapback]

 

Har du noe dokumentasjon på denne påstanden? Eller er det nok en gang oppspinn fra din kreative fantasi, også definert som løgn? Som den gangen du påstod at tre av vennene dine hadde defekte 360-er, for så neste måned å påstå at du ikke kjente en eneste person som hadde 360.

 

Og kan noen stenge denne tråden. Trådstarter har tydeligvis ikke skjønt at dette temaet kan han finne 100 tråder om allerede på dette forumet, og det kan umulig komme noe konstruktivt ut av denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Nei, nei, nei, nei. Vi trenger ikke en slik tråd tid. Dette ender med fanboys som står på hver sin side og hyler til hverandre om hvorfor deres konsoll er best. Vi har sett det før, alle argumenter har blitt sagt før, og jeg synes vi burde la debatten ligge død frem til alle konsollene er ute. Og når det da blir tatt opp igjen, burde folk være såpass åpne at de presterer å se ting fra mostanderenes synspunkt også.

Lenke til kommentar
Og kan noen stenge denne tråden. Trådstarter har tydeligvis ikke skjønt at dette temaet kan han finne 100 tråder om allerede på dette forumet, og det kan umulig komme noe konstruktivt ut av denne tråden.

6553138[/snapback]

Med glede. Som sagt er det alt fleire tråder om dette. Av nyare dato har vi denne der det og er ein avstemning: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576251&hl=

 

Vi treng ikkje fleire tråder om dette, i alle fall ikkje før Xbox 1080/PS4/Nintendo Tihi kjem ut. Kranglinga har alt starta i denne tråden, og være vil det heilt sikkert bli.

 

Tråden stenges og alle beordres til ein 2 timers tur på fjellet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...