Gå til innhold

Over skyene (En høydare)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så veldig spennende bilde, men her er det konstruksjoner som bryter opp litt, noe som gjør det litt mer unikt i forhold til endel andre "over skyene" bilder. Liker hvordan det er crop'et.

 

Hvor du har tatt ifra er ikke godt å si, kan være fly, helikopter, fjell, taubane. Tror jeg setter pengene mine på toppen av et fjell.

Lenke til kommentar
Ikke så veldig spennende bilde, men her er det konstruksjoner som bryter opp litt, noe som gjør det litt mer unikt i forhold til endel andre "over skyene" bilder. Liker hvordan det er crop'et.

 

Hvor du har tatt ifra er ikke godt å si, kan være fly, helikopter, fjell, taubane. Tror jeg setter pengene mine på toppen av et fjell.

6550267[/snapback]

Det er kjedelig og interessant på en gang, etter min mening. Fotografisk sett er det ikke noe unikt akkurat. Men motivet er ganske spesielt.

 

Fortsett å gjette. ;)

Lenke til kommentar
Ikke så veldig spennende bilde, men her er det konstruksjoner som bryter opp litt, noe som gjør det litt mer unikt i forhold til endel andre "over skyene" bilder. Liker hvordan det er crop'et.

 

Hvor du har tatt ifra er ikke godt å si, kan være fly, helikopter, fjell, taubane. Tror jeg setter pengene mine på toppen av et fjell.

6550267[/snapback]

Det er kjedelig og interessant på en gang, etter min mening. Fotografisk sett er det ikke noe unikt akkurat. Men motivet er ganske spesielt.

 

Fortsett å gjette. ;)

6550362[/snapback]

 

Toppen av en bro? sånn på toppen av en bropilar. Alltid hatt lyst til å komme meg i toppen av en sånn, men folka som eier/passer på de er ikke så blide på sånt som oftest.

Lenke til kommentar
Båt?

 

Synes det er et flott bilde jeg, men må medgi jeg er fan av skybilder :)

 

Kunne vært bedre kvalitet dog.

6550390[/snapback]

 

Vil tro det er brukt ganske høy iso. Men Marley får rette meg om jeg tar feil. Personlig likte jeg hvordan det ble sånn kornette eller hva man skal si. (nei jeg er ikke så erfaren på fanzy foto uttrykk).

Lenke til kommentar
Ikke så veldig spennende bilde, men her er det konstruksjoner som bryter opp litt, noe som gjør det litt mer unikt i forhold til endel andre "over skyene" bilder. Liker hvordan det er crop'et.

 

Hvor du har tatt ifra er ikke godt å si, kan være fly, helikopter, fjell, taubane. Tror jeg setter pengene mine på toppen av et fjell.

6550267[/snapback]

Det er kjedelig og interessant på en gang, etter min mening. Fotografisk sett er det ikke noe unikt akkurat. Men motivet er ganske spesielt.

 

Fortsett å gjette. ;)

6550362[/snapback]

 

Toppen av en bro? sånn på toppen av en bropilar. Alltid hatt lyst til å komme meg i toppen av en sånn, men folka som eier/passer på de er ikke så blide på sånt som oftest.

6550372[/snapback]

 

Feil igjen. ;)

 

Båt?

 

Synes det er et flott bilde jeg, men må medgi jeg er fan av skybilder :)

 

Kunne vært bedre kvalitet dog.

6550390[/snapback]

Takk. :)

 

Båt?

 

Synes det er et flott bilde jeg, men må medgi jeg er fan av skybilder :)

 

Kunne vært bedre kvalitet dog.

6550390[/snapback]

 

Vil tro det er brukt ganske høy iso. Men Marley får rette meg om jeg tar feil. Personlig likte jeg hvordan det ble sånn kornette eller hva man skal si. (nei jeg er ikke så erfaren på fanzy foto uttrykk).

6550420[/snapback]

 

Ganske høy ISO ja. Må til det. :p

Lenke til kommentar

Kan det være så enkelt som i toppen av en skyskraper?

 

Må si at jeg missunner endel folk som farter rundt i verden og tar bilder, får trøste meg med at jeg i allefall har fått kjøpt meg et godt kamera til jeg får spart meg opp igjen penger til å reise. Kanskje greit om det tar litt tid, så burde jeg lære meg bedre å bruke det også. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...