Gå til innhold

Gratis webserver med php/MySQL?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg teste ut awardspace.com

 

de ser gode ut, eneste minus er at det er en filsperre på 500kb pr fil som er litt lei av og til.. men fungerer flotters ellers...

 

Med

php 4.4.1

MySQL version 4.0.24

Perl version 5.8.4

 

 

Men takker meg til det jeg betaler dyre domer for, dette er gratis og det merkes... (men det funker..)

 

EDIT2: og det er sabla treigt på ftp... (men funker)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
jeg teste ut awardspace.com

 

de ser gode ut, eneste minus er at det er en filsperre på 500kb pr fil som er litt lei av og til.. men fungerer flotters ellers...

 

Med

php 4.4.1

MySQL version  4.0.24

Perl version  5.8.4

 

 

Men takker meg til det jeg betaler dyre domer for, dette er gratis og det merkes... (men det funker..)

 

EDIT2: og det er sabla treigt på ftp... (men funker)

6551169[/snapback]

Tror ikke jeg klarer å holde alle filene mine under 500kb, så den er uaktuel.

Lenke til kommentar
jeg teste ut awardspace.com

 

eneste minus er at det er en filsperre på 500kb pr fil som er litt lei av og til.. men fungerer flotters ellers...

 

Men takker meg til det jeg betaler dyre domer for, dette er gratis og det merkes... (men det funker..)

 

EDIT2: og det er sabla treigt på ftp... (men funker)

6551169[/snapback]

Trekker tilbake mine påstander da det etter 10dagers bruk ble så utrolig TREIGT at det ikke er brukbart, la inn en blogg for noen men må nå flytte den da linja bare er blitt treigere og treigere....

 

Dette holder ikke mål...

 

I startn var det grei nok hastighet, men etter en tid så er det ikke håp lengre...

 

EDIT:om den noen gang blir ferdig med og laste ned fra de vil si... Virker ikke som jeg skal få tak i bloggen heller.....

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...