Gå til innhold

Tourette's Guy - SHIT - FUCK - ASS


Togo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er mange å ta av :)

 

Ekskona:Ill kick you in the balls! Bitch! - I love you <3

 

I love my Grandma Jenelle - Shes the sweetest thing in the entire world - and God bless her - BUT SHES OLD AS FUCK!

 

FUCK SALT

 

Damn these fishsticks are hard as tits!

 

Its easy for Dennis to give a shit - Cause Dennis is so FULL of shit!

 

You look like 200 pounds of birdshit!

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Denne mannen har bare et problem, thats it. Ikke noe Tourettes på den mannen, bare et ganske alminnelig problem med sinnet, og det gjør det ikke noe mer morsomt at han faker en sykdom som mange sliter med i dag.

 

Unnskyld at jeg ikke ler, men en som faker en slik sykdom bare for å være underholdende anser ikke jeg som humor akkurat.

Lenke til kommentar
Er det ensomt der oppe på pidestallen din?

 

At man ler av en manns utrolige artige kommentarer betyr ikke at man gjør hån av sykdommen.

6562796[/snapback]

 

Beklager at jeg ikke ler av andre folks sykdommer, og at mannen faker en sykdom som de som er rammet av ville være foruten, gjør ikke saken bedre. Jeg ser ingen humor eller vits i dette, og om dere vil høre på bannskap og le av det si fra, så skal jeg ta opp meg selv når jeg plages med maskinen for jeg har ikke tourrets syndrom men jeg tror nok jeg kunne banne den lille wannabe mannen på filmen nedenom og hjem.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...