Gå til innhold

Folkehøyskole, nærmere bestemt Skjeberg


Nirvania

Anbefalte innlegg

Noen som har noe å si om Skjeberg folkehøyskole? jeg har søkt der og kommet inn (de har jo fremdeles ledige plasser!...utrolig. :hmm: ) og lurer litt på hvordan det er der? I det hele tatt...er det en by eller befinen vi oss på landet nå? Har vært i fredrikstad...men det kunnskapen stopper der....og økonomisk sett..trenger man mer en lånet tilsier( ca 80 000 ) ? :):whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært der, riktignok bare på sommeren når folkehøyskolen er stengt og de leier den ut.

Det er greit plassert på landet, men ikke alt for langt unna byen, med mindre du får bygdefobi av å gå utenfor grünerløkka.

Pengemessig så er det vel ganske greit med tanke på nærhet til svenskegrensen, men det er vel kanskje negativt, bruker jo litt mer penger da også

Lenke til kommentar
ahh..takk...heldighvis ikek så langt ute i gokk altså..neida.. lierk emg på grünern men greit utenfor også...men ejg får spasmer av gårder...skumle greier

6549831[/snapback]

 

Gud nei..iiiiik..ikke si slikt..jeg fikser ikke slike landsens steder!! :no: bodd i byen hele mitt liv..iiih..er det nærme til saltvann eller by? uh..må tydlighvis ha emd bilen min..uff

Lenke til kommentar
Gud nei..iiiiik..ikke si slikt..jeg fikser ikke slike landsens steder!!  :no:  bodd i byen hele mitt liv..iiih..er det nærme til saltvann eller by? uh..må tydlighvis ha emd bilen min..uff

6551485[/snapback]

Jeg vet ikke helt om jeg skal tolke dette som ironi eller ikke hehe.

Skjeberg ligger mellom flere "byer" som Halden og Fredrikstad og de har også Saltvann ikke så langt unna

Lenke til kommentar

Tja, temmelig landlig på Skjeberg. Imidlertid er det ikke så langt til sivilasjonen sånn tidsmessig, selv om det kanskje ser sånn ut. De folka jeg har sett derfra har vært særinger alle sammen. Men de har det sikkert gøy der.

 

Selv skal jeg på en folkehøyskole som ligger mer på bygda enn Skjeberg (Skal til et sted i nærheten av Orkdal). Kunne godt vært mer sentralt, men what the hell. Det blir sikkert et greit år med avveksling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...