Gå til innhold

Kjøpe: ASUS A6Km / Annet?


Gng

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svakt skjermkort og en prosessor som skriker etter strøm og viftestøy :no:

 

Her er et mye bedre forslag der skjermkortet er mye mye bedre samt prosessor er vel så rask som ditt forslag men strømsparende som igjen fører til mindre støy.

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=128676

6549441[/snapback]

Du overdriver om hvor mye strøm Sempron bruker. Det er to utgaver, en på 25W og en på noe mer. Vet du hvilken det er snakk om her? Hvis ikke så er påstanden upassende.

 

Forøvrig er jeg enig i resten du skrev. Tilbudet fra PSData er ganske bra. ;)

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Mobile AMD Sempron processors are now available in models 3300+, 3100+, 3000+, 2800+ and 2600+ (25W) designed for thin and light notebooks, as well as models 3300+, 3100+, 3000+, 2800+ and 2600+ (62W) for full-size notebooks.

 

Så blir 62W.

 

Vet du noe om skjermen på den fra psdata?

Asus pc'en har en glass-aktig overflate istedetfor den 'myke' vanlige overflaten på laptop skjermer.

Endret av Gng
Lenke til kommentar
Mobile AMD Sempron processors are now available in models 3300+, 3100+, 3000+, 2800+ and 2600+ (25W) designed for thin and light notebooks, as well as models 3300+, 3100+, 3000+, 2800+ and 2600+ (62W) for full-size notebooks.

 

Så blir 62W.

 

Vet du noe om skjermen på den fra psdata?

Asus pc'en har en glass-aktig overflate istedetfor den 'myke' vanlige overflaten på laptop skjermer.

6551774[/snapback]

 

Det er blank skjerm på den fra psdata og jeg syntes skjermen er bra i forhold til prisen på produktet.

 

En ting med psdata i forhold til enkelte er at suport og 14 dagers angrefrist fungere 100% så hadde jeg vært deg ville jeg prøvet ut maskinen i noen dager, hvis du ikke er fornøyd så benytter du ubetinget angrefrist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...