Gå til innhold

Blowing Kills - hva er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Noe jeg lenger har lurt på er begrepet blowing kills. Noen som kan gi meg en forklaring på dette, og hvordan blowing kills påvirker honorpoint?

 

På forhånd takk.

6548566[/snapback]

 

Killing blows er når en ranged class avlsutter fienden din sitt liv, og dermed stjeler æren for det.

 

Er så faens lei av å ambush-backstabbe en mage, for så å bli snytt for de 3% hp'ene som var igjen. Eller stunlocke en warrior, for så å gouge han slik at jeg kan avslutte han med bua mi for "pwnage"-følelsen, for deretter å se en hunter komme springende inn og drepe han melee. :mad:

Lenke til kommentar
Killing blows er når en ranged class avlsutter fienden din sitt liv, og dermed stjeler æren for det.

Er så faens lei av å ambush-backstabbe en mage, for så å bli snytt for de 3% hp'ene som var igjen. Eller stunlocke en warrior, for så å gouge han slik at jeg kan avslutte han med bua mi for "pwnage"-følelsen, for deretter å se en hunter komme springende inn og drepe han melee.  :mad:

6556797[/snapback]

A) Killing Blows har som sagt ikke noe å gjøre med egenskapene dine i PvP, eller innvirkning på honoren du får for drapet, så det er ikke noe å bry seg om.

B) Hvis du ikke er i gruppe med den andre som tar de siste 3%, så vil du få ca 97% honor-utbytte fra ham, mens den andre får ca 3%.

C) Hvis du syns det er urettferdig at andre får leeche honoren din ved å drepe de du sikter deg ut, lag ei gruppe med ham og del honoren, og drep raskere og mer effektivt sammen.

Så vennligst slutt og klag.

 

Sørgelig å se hvordan WoW har blitt MMO-Diablo i PvE og MMO-CS i PvP. :|

Lenke til kommentar
Killing blows er når en ranged class avlsutter fienden din sitt liv, og dermed stjeler æren for det.

Er så faens lei av å ambush-backstabbe en mage, for så å bli snytt for de 3% hp'ene som var igjen. Eller stunlocke en warrior, for så å gouge han slik at jeg kan avslutte han med bua mi for "pwnage"-følelsen, for deretter å se en hunter komme springende inn og drepe han melee.  :mad:

6556797[/snapback]

A) Killing Blows har som sagt ikke noe å gjøre med egenskapene dine i PvP, eller innvirkning på honoren du får for drapet, så det er ikke noe å bry seg om.

B) Hvis du ikke er i gruppe med den andre som tar de siste 3%, så vil du få ca 97% honor-utbytte fra ham, mens den andre får ca 3%.

C) Hvis du syns det er urettferdig at andre får leeche honoren din ved å drepe de du sikter deg ut, lag ei gruppe med ham og del honoren, og drep raskere og mer effektivt sammen.

Så vennligst slutt og klag.

 

Sørgelig å se hvordan WoW har blitt MMO-Diablo i PvE og MMO-CS i PvP. :|

6557285[/snapback]

 

Jeg blåser i honor, for å si det slik. Er bare utrolig irriterende, som den statshora jeg er ;)

Lenke til kommentar

Takker for fyldige svar, både på den ene og den andre måten :-)

 

Synes personlig at det blir hipp som happ hvem som får killing blows så lenge en samarbeider med å få ned fienden flere i lag (f.eks. en warrior på høyere lvl).

 

Skal være enig at det er en god følelse å kunne ta ned en fiende helt på egen hånd :thumbup: Og følelsen blir enda bedre om du tar ned vanskelige targets (+lvl eller vanskelig klasse) :!:

 

Off topic:

 

Hvor mye av honorpoint får jeg beholde som standingpoint? Vet at de under lvl 60 blir "straffet". Mener å huske at jeg har lest noe sånt som 57% (lvl 40-49). Kan dette stemme?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...