Gå til innhold

Intervju med kjente forumbrukere.


Anbefalte innlegg

Tøft at dere tar i ideen min seriøst :) . kennethdammyr, du mener at det kan bli noe av altså? Sweet.

 

Jeg fraskriver meg alt ansvar og overlater det til dem som skal lage filmen om HW.no nettverket. Men kanskje vi kan få igang noe skriftlig ( et interjvu i måneden ). F.eks. forumbruker av juli, vi kan kåre den flinkeste forumbrukeren den måneden å gjør et interjvu med den personen. Over msn elsn. En kan interjvue, en kan ren-skrive, en kan sørge får å få det fram på forsiden  :) . Også kan vi lage en jury som plukker ut den beste forumbrukeren. Bare et nytt lite forslag så ikke skyt meg..

 

Edit: Når jeg sier "vi" mener jeg frivillige som har lyst til å hjelpe til.

 

Dette var et hastverks innlegg derfor editen og leiferene.

6582843[/snapback]

 

Dette var vel omtrent akkurat det samme som har blitt foreslått?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visse navn kommer jo elegant til tankene; Simen1, Snekkern, Latterkongen, Tord, Hypernicus og Smårips_eier.

 

Utover det burde det ikke være på random, men heller lokale helter og drevene brukere innen data som faktisk har noe å si, og ikke resten av HW's 90 %-andel av fjortisser.

 

Jeg burde ikke kvalifisere, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Dette var en god idè :)

Jeg vil isåfall gjerne se intervjuer fra gamle travere som har holdt seg aktive, og som holder seriøsiteten til forumet oppe.

 

Eksempler; Snekker`n, Simen1, psilocybe, Lurifaksen, @kd. Disse skriver gode innlegg, de er aktive, og er kjente navn for stort sett alle her på forumet.

Lenke til kommentar
*ukas random* var ikke bare et forslag, men et godt forslag

 

 

dette hadde faktisk vært gøy og lese om. man trenger ikke ha hatt 10000 poster for og bli intervjuet. for exempel alle med over 100 poster kvalifiserer, slik at man siler ut noen av de 82000 vi er. eller hvis du ikke har postet på ett år. er jo ikke alle 82000 som er like aktive for og si det slik.

 

bra ide, håper hw plukker opp dette..... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
synes vi kunne staret med "oivind dahle" og hans forbredelser til sykkel tur... :grin:

6585122[/snapback]

Hva med etter at han har passert målstreken?;)

6586014[/snapback]

Eller enda bedre; å ha sykkelturen med på filmen! Må vel være et veldig godt eksempel på hva OT-baren-humor. :p

Lenke til kommentar

Jeg kan si såpass at dette er noe som lenge er blitt vurdert i sammenheng med et større prosjekt, uten å gå så mye inn i detaljer på det nåværende tidspunkt.

 

Men det er sterkt ønskelig fra flere i nettverket med et mer fokus på miljøet i forumet, både brukere og innformasjonen som kommer, og konkrete tiltak/planer er i sving. Men mer enn det røper jeg ikke foreløpig.

 

Så vi får se hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...