Gå til innhold

Intervju med kjente forumbrukere.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, hvor er kennethdammyr ?? Hvor er de ansvarlige :p

6563115[/snapback]

 

Kenneth er i god gang og arbeider for harde livet.

6563399[/snapback]

 

Vet du noe om filmen ?

Må jo vere en forventet release eller noe ?

Er jo veldig lenge siden traileren ble sluppet. :)

6563479[/snapback]

 

Release er seinest HW-LAN

Lenke til kommentar
Ja, hvor er kennethdammyr ?? Hvor er de ansvarlige :p

6563115[/snapback]

 

Kenneth er i god gang og arbeider for harde livet.

6563399[/snapback]

 

Vet du noe om filmen ?

Må jo vere en forventet release eller noe ?

Er jo veldig lenge siden traileren ble sluppet. :)

6563479[/snapback]

 

Release er seinest HW-LAN

6563485[/snapback]

 

Hmm, ikke dumt.

Lenke til kommentar

Makan til opperksomhets-møll som deg er det lenge siden jeg har møtt, DukeCoke. ;) For å få slutt på maset kan du jo svare på disse spørsmålene mens prosessen går sin gang:

 

Hvor gammel er du?

Hvor bor du?

Hva gjør du på i skole/jobbsammenheng?

Nevn tre ting som gjør at du velger å benytte deg av HW.no forumet.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar
Makan til opperksomhets-møll som deg er det lenge siden jeg har møtt, DukeCoke. ;) For å få slutt på maset kan du jo svare på disse spørsmålene mens prosessen går sin gang:

 

Hvor gammel er du?

Hvor bor du?

Hva gjør du på i skole/jobbsammenheng?

Nevn tre ting som gjør at du velger å benytte deg av HW.no forumet.

6563695[/snapback]

 

Haha :!:

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Hvis det er dette brukerne ønsker så er det vel ingen dum idé. Jeg ser for meg at 2-3 slike intervjuer er noe som kan smettes inn mellom kapitlene i filmen. Men da må jeg vite hva folk ønsker å vite, hvilke spørsmål som skal stilles og ikke minst, hvem?

 

Jeg kan av naturlige grunner ikke intervjue de som holder til 50mil unna meg selv. Så de må bo i enten Oslo, eller evt. Gjøvik-regionen(skal på skole dit).

 

Gir dere meg noe input her så skal jeg selvsagt se hva jeg får gjort. Hvis noen er ekstra ivrige å ønsker å bidra veldig mye(les: være med) kan de godt ta kontakt med meg.

 

BTW: Hold dere oppdatert på framgangen i min forumblogg og her: Filmen om Hardware.no

Lenke til kommentar

"Ukas random" hadde absolutt vært noe. Da kan man bli kjent med forumbrukere man egentlig ikke kjenner så godt til, eller kanskje ikke engang visste om. Hvis man kunne hatt en liste over brukere, så kunne et system bare velge tilfeldige brukere hver gang. Det måtte selvsagt ekskludere brukere som kanskje ikke er så aktive, siden de vil bli vanskelig og komme i kontakt med.

 

Bare et forslag. :)

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Hvis det er dette brukerne ønsker så er det vel ingen dum idé. Jeg ser for meg at 2-3 slike intervjuer er noe som kan smettes inn mellom kapitlene i filmen. Men da må jeg vite hva folk ønsker å vite, hvilke spørsmål som skal stilles og ikke minst, hvem?

 

Jeg kan av naturlige grunner ikke intervjue de som holder til 50mil unna meg selv. Så de må bo i enten Oslo, eller evt. Gjøvik-regionen(skal på skole dit).

 

Gir dere meg noe input her så skal jeg selvsagt se hva jeg får gjort. Hvis noen er ekstra ivrige å ønsker å bidra veldig mye(les: være med) kan de godt ta kontakt med meg.

 

BTW: Hold dere oppdatert på framgangen i min forumblogg og her: Filmen om Hardware.no

6563740[/snapback]

Jeg bor 20min med bil unna gjøvik

Lenke til kommentar
kunne vært gøy med en intervjuserie med veteranene på forumet.. Få oppklart en gang for alle om de virkelig har et liv utenom diskusjon.no....

6563725[/snapback]

 

Vel, jeg tror jeg har vært her så lenge at jeg kan se på meg som en slags veteran.

Og som du kanskje ser på post-telleren så har jeg tydeligvis et liv uttafor hadware.no forumet (som det en gang het).

 

 

Jeg synst egentlig idé-en om å ha Intervju med "kjente" forumbrukere er relativt dum. Hva definerer en bruker som kjent? At han har spuper mange poster(les: simen1), at han har vært registert lenge? At han poster mye tull?

Jeg tror trådstarter bør tenkte litt igjennom hvor han/hun vil med dette. Eventuelt definere hva som er en "kjent" forumbruker.

 

Bl33der: Du kan jo begynne med å spørre Anders Leipsland om hvordan det var å være den første som nådde 1000 poster. :tease:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Vi kan starte med film/tv forumets største sønn og helt: Wh1te. Dette intervjuet kan tas over msn. Man burde lage en skikkelig reportasje om mannen alle vil vite alt om, men er veldig forsiktig med å avsløre ting om seg selv her på forumet. Intervjuets tittel kunne vært "The uncrowned director of the World".

 

En annen interessant person som kunne blitt intervjuet, som nevnt før her, er utvilsomt Oivind_Dahle. Dette er kanskje det mest fargerike mennesket på hele hardware.no forumet. Gode spørsmål kan da være hva som skal til for å bli en like suksessful skjørtejeger som unge hr. Dahle.

 

Vis noen andre er interesserte så kan jeg nok stille opp på video intervju for Dammyr. Siden jeg ikke bor så langt unna Gjøvik (Les: Hamar, Furnes).

Lenke til kommentar

Tøft at dere tar i ideen min seriøst :) . kennethdammyr, du mener at det kan bli noe av altså? Sweet.

 

Jeg fraskriver meg alt ansvar og overlater det til dem som skal lage filmen om HW.no nettverket. Men kanskje vi kan få igang noe skriftlig ( et interjvu i måneden ). F.eks. forumbruker av juli, vi kan kåre den flinkeste forumbrukeren den måneden å gjør et interjvu med den personen. Over msn elsn. En kan interjvue, en kan ren-skrive, en kan sørge får å få det fram på forsiden :) . Også kan vi lage en jury som plukker ut den beste forumbrukeren. Bare et nytt lite forslag så ikke skyt meg..

 

Edit: Når jeg sier "vi" mener jeg frivillige som har lyst til å hjelpe til.

 

Dette var et hastverks innlegg derfor editen og leiferene.

Endret av Bl33der
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...