Gå til innhold

fable 2 med trailere!


xersess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det bør komme til pc, likte pc versjonen av Fable mye bedre en xbox versjonen.

 

Men ja, fable er genialt. Men det er mye rom til forbedringer. Blandt annet mer ting å gjøre.

6547262[/snapback]

 

yup. kjem sikkert til pc ein gang...

 

sant nokk, burde forbedre noen ting... litt dumt å bare gå rundt i desse romma, håper at ein kan hoppe og litt forskjelig, vis du skjønner :thumbup:

Lenke til kommentar

Håper Fable 2 blir litt mere Oblivion, dvs et stort åpent land med masse muligheter og masse valg.

 

Oblivion er jo kjempesvært slik sett, om de kunne få det inn i Fable 2 samt en genial historie og masse åpne valg og hele pakken så tror jeg dette kan bli meget bra.

Lenke til kommentar

Enig i det Bear^ sier, men skulle også ønske at de ikke hadde lagd det så "simplifisert", slik som oblivion. Når du feks. sjekker stats på et våpen, står det bare dmg; ikke damagerange, procchance osv.

 

Dessuten var det ikke noe talent tree i Fable. Man kunne egentlig bare trene alt man ville, og dermed ble det litt vanskelig å prøve å være ren melee class når du også når som helst bare kunne trene noen av de beste caster skillsa :/

Lenke til kommentar
Håper Fable 2 blir litt mere Oblivion, dvs et stort åpent land med masse muligheter og masse valg.

 

Oblivion er jo kjempesvært slik sett, om de kunne få det inn i Fable 2 samt en genial historie og masse åpne valg og hele pakken så tror jeg dette kan bli meget bra.

6549013[/snapback]

 

ja men må ikkje bli for realistisk sånn som oblivion.. det passer ikkje fable.. meir muligheter og opent... men skal forstatt vere fable!

Lenke til kommentar

Det spelet kan ikkje gjere anna enn å imponere meg. Eg vart so skuffa over einaren; hadde høyrd so mykje om det, og ALT som det skulle vere mogeleg å gjere. Var jo litt bra då, men blir som å få ein gammal Golf til bursdagen når du hadde forventa ein splitter ny Ferrarri. So no har eg absolutt ingen forventningar til toaren, so då kan eg berre bli positivt overraska:D

 

*tenkje positivt*

Lenke til kommentar
hey

 

fant nettopp ein trailer fra fable 2 som ser ut til å komme til xbox 360, kjem sikkert til pc og da.

 

her er 2 trailere.. (som er heilt like)

 

 

glerder meg sjukt til fable 2! for fable 1 er jo konge.. :love:

 

edit: samme trailer bare litt raskere og loade.

6547134[/snapback]

Fable versjonen til Pc er jo en expansion:) anyway begge spillene eier som faen gleder meg sjukt til 2'ern. Må dessverre kjøpe meg 360 da :( Jeg som skulle ha Nintendo VII :(:(

Forøvrig er jeg veldig enig med at jeg håper konseptet forblir det samme. Hvis det blir som Oblivion blir det bare fucka.

Endret av The_Nemesis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det eneste de trenger virkelig å forbedre med Fable er bevegelsesfrihet og loade-tider. Fable var et strålende spill, så godt som ødelagt av minimale kart som sjelden var mer enn trange ganger, og lange pauser mellom hvert minste kart. Så hvis de greier å gjøre noe med det, så gleder jeg meg virkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...