Gå til innhold

Ny serie på TV til høsten, noe med "earth" ?


Anbefalte innlegg

Ja.. beklager at jeg ikke kan gi mer informasjon.. men en bekjent fortalte meg at en ny TV-serie vil bli vist på en eller annen norsk TV-kanal til høsten, og at den visstnok har ordet "earth" i tittelen. Jeg tror neppe det er "Earth II", men er ikke sikker. Det skal være science-fiction, hvilket vi alle jo vet det sendes altfor mye av på norsk TV (<- sarkasme).

 

Det kan være en TV-serie eller miniserie.. God knows.

 

Han sa det kan være TV Norge, men igjen var han ikke sikker på detaljene. Jeg har søkt på TV Norges hjemmeside uten å finne hint om en slik serie.

 

Har noe peiling på hva jeg snakker om? Sorry, men jeg har ikke sett traileren selv, så jeg har ingen anelse hvilken kanal det er snakk om, eller den fulle tittelen på serien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nevnte "Invasion" for ham, men han visste om den allerede (høres interessant ut, dog). "Eureka" visste jeg ikke om inntil nylig, da jeg så den nevnt et sted. Han er fremdeles banna sikker på at tittelen har "Earth" i seg, så vi får vel bare vente og se.

 

Takk for innspill, vi fikk ihvertfall tips om serier vi ikke har sett! Jeg satser på at det er Earth - conflict, så får vi se hva det blir ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...