Gå til innhold

når kommer Metal Gear Online?


Kimelimm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet har visst fått masse skryt ja, og gamespot ga det høyere score enn MGS3. Subsistence inneholder jo hele MGS3 + denne onlinedelen, noe som visstnok fungerer perfekt.

Vet ikke når det kommer til Norge, men ifølge Gamespot kommer spillet til Europa i oktober i år. Noe jeg syns er vel sent, med tanke på at spillet ble utgitt i Nord-Amerika i mars. Menmen.

Lenke til kommentar

Substistence er dødsbra og ikke pga onlinedelen alene. Hovedproblemet med MGS3 var det dødfødte kamerasystemet som gjorde at du ikke så en døyt foran eller på sidene. Med Substistence får du 3D kamera som i MGS2 og fy satan hvor mye bedre det er.

 

Jeg har NTSC utgaven ^^

Lenke til kommentar

Subsistence reddet troen på MGS serien for min del ihvertfall :) Gadd aldri spille lengre enn halvveis i MGS3, rett og slett fordi kamerasystemet gjorde det _svært_ slitsomt å klare å snike seg usett rundt omkring.

 

Subsistence kommer derimot med kameratypen vi kjenner fra MGS1- og 2, og dette bidro nok til en bedre score i forskjellige reviews.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...