Gå til innhold

Coca Cola grossist?


uro

Anbefalte innlegg

Hei, holder på og arrangere lan pary. Til dette trenger jeg selvfølgelig ting til kantina, sist gang kjøpe jeg varer gjennom en butikk men det gir lav fortjeneste, så tenkte denne gangen på og handle gjennom grossister.

 

Har funnet en grossist jeg kan bruke til det meste men finner ingen som selger brus og energi drikker (batteri, burn osv).

 

Noen som vet om en grossist på dette feltet? Eller må jeg kontakte Coca Cola Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg var liten jobbet jeg i en liten kiosk om sommeren. Alle varene kom fra grossist, bortsett fra brus. Brus ble kjøpt på Rema.

 

Med mindre man selger mye brus, lønner det seg å kjøpe i butikk. Butikkene har forhandlet seg frem til mye bedre priser enn det du klarer med det realtivt lave salget du kommer til å oppleve.

Lenke til kommentar
Fortell oss om du fikk til en avtale med Coca Cola. Hvor mye du eventuellt må gi per flaske. Og hvor store kvanta vi snakker om. Får lønning om ikke så alt for lenge, og kunne vært kjekt med noen liter brus...

6544063[/snapback]

 

OK, skal gjøre det :)

 

Har snakka med en kompis og han jobber i Shell så får se om vi får bedre avtale igjennom der, men ringer cola også.

 

Forresten, det er ikke noen som vet hvor man får sånne cola kjøleskap eller? Sånne store, med glass forran så man ser brusen.

 

Coca cola har sikkert, men spør her også :)

Lenke til kommentar
For å få et Coca-Cola kjøleskap, må du drikke x antall kasser per måned. Husker ikke om det var 40 eller 60, noe i nærheten var  det ihvertfall.

6544452[/snapback]

 

Okey, får spørre om det er mulig og få et uansett, er jo bare snakk om et lite lan party fra fredag til søndag. Skal nok kanskje klare og få et alkavel.

 

Får bare ha en hyggelig samtale med Coca Cola Norge :)

Lenke til kommentar
  • 15 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...