Gå til innhold

Blir next-gen Star Wars-spillene så bra så....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tviler VELDIG sterkt på at det der er ingame-footage. Hadde det der vært ingame-footage, ville det si at spillet kunne vært ute om en måned eller to (siden det ser så "ferdig" ut).

 

Uansett er dette gode nyheter. Ser ut som vi kanskje kan få et nytt JK, folkens! Nå håper jeg bare at folka bak spillet ikke er så idiot at de begynner med noe 360/PS3 exclusive eller noe slikt tull. Da blir jeg mildt sagt forbannet.

Lenke til kommentar

Filmen handler jo om å vise fysikken og for å vise fysikken så må de jo ta ibruk spillmotoren, eller de må ikke men de ville jo vise fram spillet. Jedi Knight serien syns jeg egentlig kan skrinlegges bare de kommer med noe lignende sånn at vi kan duellere online. Da er jeg fornøyd ihvertfall.

 

Husker tilbake til Dark Forces tiden da jeg satt og spilte online med ett modem. Jeg satt 8 timer om dagen nesten og modern måtte fjerne modemet mitt tilslutt. Har aldri vært så hekta på noe før.

Lenke til kommentar
Ok jeg fikk orgasme av dette. Vær så snill for guds skyld si at dette er ett Jedi Knight spill eller at dette nye spillet får ordentlig multiplayer. Ahhh drømme !

6539491[/snapback]

 

For ein gang skyld, vi er enige!

 

Eg er utrolig sugen på eit nytt SW spel i likhet med Jedi Knight spillene :love:

Lenke til kommentar

Det er ulogisk av dem å bruke CG klipp for å demonstrere fysikksystemet. Det er veldig mye ekstraarbeid istedenfor å kun bruke ingame. Det så veldig ut som figuren ble styrt av noen så jeg tror alt vi fikk se var ingame. Klippet her var jo ment som demo for det nye spillet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...