Gå til innhold

Bølge av grove voldtekter i Oslo, multikultur?


Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1393911.ece

 

 

Er det slik det multikulturelle norge skal være? Er det dette som er norske politikeres drøm? Og her kjefter jeg ikke bare på venstresiden. Partier som Høyre er også vært sterkt inne i bildet for å få inne masse arbeidsinnvandrere osv. så de kan tvinge frem privatisering og tvinge ned lønninger.

 

Det er faktisk ikke mange år siden Oslo var en svært så trygg by. Nå er den knapt til å kjenne igjen. Prostierte, narkiser, tiggere, overalt. Kriminaliteten øker i takt med innvandringen og inntoget av nye, fattige medlemsland i EU.

 

Begynner ikke snart begeret med bullshit å renne over for flere her i landet? Hvorfor aksepterer vi dette? Er det fredelige samfunnet vi har hatt de siste 50 årene på "the highway to hell"?

 

Hvorfor kan vi ikke kaste ut disse folka? Hvorfor kan vi ikke putte dem i fengsel? Hvorfor skal vi på død og liv importere syke mennesker fra syke kulturer, og hvorfor skal vi tolere måten de oppfører seg på? Hvorfor skal vi tolerere at de skremmer oss til å innfri deres krav samtidig som vi kontinuerlig trekker grensene for akseptabel oppførsel tilbake?

 

Personlig stemmer jeg ikke FRP... ENNÅ, men de har hvertfall baller til å si høyt at de ikke liker utviklingen. Er det rart folk væpner seg når de drar til byen når man vet at man ikke kan gå trygt rundt?

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er virkelig skremmende å se at det er slik. Jeg gleder meg til å flytte til Oslo til høsten, men dette er en stor skummelhet. Jeg kommer nok til å gå til min kjærestes arbeidsplass og gå med henne hjem når hun jobber sent, så ofte jeg kan. Vil ikke klare å sitte hjemme og frykte hva som kan skje. Ang. utesperring og utkasting av innvandrere vet jeg ikke hva jeg skal si. Det er helt klart en stor del av de som har en uforskammet og freidig kultur som ikke inneholder respekt for andre mennesker, men heller ikke alle er slik. Problemet lar seg vanskelig løse uten å dra mange over èn kam og da roper plutselig alle "rasist" etter deg. Jeg støtter nok mest FrP ved å ønske strengere regler og mer begrensning. Jeg er for å ta i mot flyktninger, men lykkejegere ser jeg skeptisk på.

Lenke til kommentar
helt klart at det for mange er viktigere å være snill og lage et fargerikt felleskap enn et som faktisk fungerer

6539147[/snapback]

 

Det er den nye kommunismen. På 70-tallet var det kommunismen som var den store til tross for at all empiri tilsier at det er en jævlig dårlig idé, nå er det det multikulturelle samfunnet som er i vinden.

Endret av sumptrollet
Lenke til kommentar
Ut med folk som lager bråk. Send de tilbake der de kommer fra hvis de ikke oppfører seg !

 

Problemet er at:

 

Vi kan ikke sende ut folk som har fått innvilget asyl eller flyktningestatus fordi deres hjemland regnes som "utrygge" og det strider mot prinsippene for asyl og flyktningestatus.

 

Dette er selvsagt bare tull. Og mange spekulerer nettopp i dette. Mulla Krekar, anyone? Eller Sohaila Andrawes? Hu så jeg på Manglerud for et par år siden, da ble jeg RASENDE over å se hu gå rundt og smile og shoppe for norske skattekroner og nyte de samme frihetene som meg enda hun ikke har gjort en dritt for å fortjene dem... tvert imot er hun ansvarlig for drapene på mange uskyldige sivile tyskere og andre statsborgere i sin flykapring og flybombing.

 

Eller noen som husker de to iranske flykaprerne som ikke kunne sendes tilbake fordi det er dødsstraff for dette i iran?

 

Og man kan ikke uten videre kaste ut EU borgere... selv om de begår kriminelle handlinger. Og med utvidelsen til øst-europa presenterer dette et enormt problem.

 

Jeg er så DRITT lei! Den norske naive apologetiske overgivelsestaktikken og gammeldags 70 talls kommunistsyn på innvandring FUNKER ikke... og den gjør livet SVÆRT vanskelig for andre innvandrere, som f.eks min brasilianske kone, som har den ulykken å være mørkhudet i et land som importerer mørkhudede kriminelle fra resten av verden og snur nordmanns oppfatning av folk med en annen hudfarge opp ned...

 

De som vil kalle meg for en rasist kan gå og dra seg... nok er nok! En spade er en spade, en kriminell er en kriminell, til helvete med asyl og flyktningeprinsipper, kast ut disse kyniske, ondsinnede rasshøla! Ikke for småting selvsagt... men for voldsforbrytelser, eller grove vinningsforbrytelser, andre alvorlige forhold, ja!

 

Jeg misliker FRP ganske sterkt når det kommer til brorparten av deres politikk. Men jeg er lei av tilstandene i dette landet. Det finnes viktigere ting å bevare enn statsmonopol og den offentlige skolen, selv om jeg faktisk mener begge er viktige og riktige. Vi må snart innse at vi er på vei mot stupet. De andre partiene på stortinget er faktisk iferd med å våkne... de blir stadig strengere... men jeg er redd det er altfor lite, altfor sent... jeg vil ikke at Oslo skal bli til Malmø. Eller noe som ut ifra en scene i Kurt Russels dårlige fremtidsvisjoner.

 

På huet og ræva ut med de kriminelle, med snylterne, med de som støtter terror som virkemiddel, og kommer hit som femtekolonister! Enough is enough!

Lenke til kommentar

Vet du hvorfor folk synes innvandrere og andre fremmedkulturelle ofte lager bråk? Fordi mange av de er i bunnen av den sosiale rangstige. Disse innvandrerne får drittjobbene og blir sett ned på av nordmenn. Er det da rart at de blir frustrerte ? Hvis vi ikke hadde hatt innvandrere til å fylle disse lavstatusjobbene med drittlønn eller til åpåta seg den viktige oppgaven med å bli arbeidsledig slik at etterspørselen etter arbeidskraft ikke fyker til himmels så hadde nordmenn gjort dette. Og disse nordmennne hadde heller ikke oppført seg bra. Hvis vi fortsetter med kvoteringen av innvandrere i høye stillinger og gir dette en høyere prioritet så vil de trives mer i det norske samfunnet og få mindre frustrasjon. Da vil volden som innvandrere står for også minke.

 

Altså misliker du volden og bråket innvandrere står for så stem for kvotering av innvandrer i viktige stillinger!

Lenke til kommentar

De kommer aldri til å innrette seg, til det er de altfor forskjellige fra oss nordmenn. Jeg synes heller at alle som ikke har en 100% legitim grunn til å være i landet bør kastes ut, og deretter stenge portene for flere innvandrere.

 

Ellers så synes jeg den norske stat bør forbedre seg angående innvandrerpolitikken, de har noen helt idiotiske meninger og lover angående det.

 

-Erlend

Lenke til kommentar
Vet du hvorfor folk synes innvandrere og andre fremmedkulturelle ofte lager bråk? Fordi mange av de er i bunnen av den sosiale rangstige. Disse innvandrerne får drittjobbene og blir sett ned på av nordmenn. Er det da rart at de blir frustrerte ? Hvis vi ikke hadde hatt innvandrere til å fylle disse lavstatusjobbene med drittlønn eller til åpåta seg den viktige oppgaven med å bli arbeidsledig slik at etterspørselen etter arbeidskraft ikke fyker til himmels så hadde nordmenn gjort dette. Og disse nordmennne hadde heller ikke oppført seg bra. Hvis vi fortsetter med kvoteringen av innvandrere i høye stillinger og gir dette en høyere prioritet så vil de trives mer i det norske samfunnet og få mindre frustrasjon. Da vil volden som innvandrere står for også minke.

 

Altså misliker du volden og bråket innvandrere står for så stem for kvotering av innvandrer i viktige stillinger!

6540169[/snapback]

 

Latterlig.

Folk synes innvandrere og andre fremmedkulturelle ofte lager bråk og faenskap fordi statistikkene viser det. Det er vel neppe de som flyr ute å lager bråk som skal kvoteres inn i "høye stillinger" er det? Det er vel heller de som knapt kan lese og skrive. Du får se pa statistikkene over hvilke nasjonaliteter som er overrepresentert, så kan du etterpå set på utdannenlsesnivået til samme gruppe. Finner nok mange emner for høyere stillinger der..

 

Herregud for noe møl.

Det du sier er at det er "vår" skyld at innvandrere utøver vold?

 

Nei til flerkultur!

Lenke til kommentar
Ut med folk som lager bråk. Send de tilbake der de kommer fra hvis de ikke oppfører seg !

 

Eller Sohaila Andrawes? Hu så jeg på Manglerud for et par år siden, da ble jeg RASENDE over å se hu gå rundt og smile og shoppe for norske skattekroner og nyte de samme frihetene som meg enda hun ikke har gjort en dritt for å fortjene dem... tvert imot er hun ansvarlig for drapene på mange uskyldige sivile tyskere og andre statsborgere i sin flykapring og flybombing.

 

6539617[/snapback]

 

 

Har kjørt buss et par år i Oslo, og hun kom på bussen engang for 3-4 år siden, fy flaten jeg hadde lyst til å nekte henne ombordstigning. Men da hadde jeg sikkert fått sparken fra "Snarveien". Og får å nevne det, hun virket ganske spak og nedfor av seg. Heldigvis hadde hun en "Taliban soldat" med seg som holdt henne i handa. Innrømmer gjerne at tankene mine begynte å svirre da hun satt seg ned. Hva gjør en eks terrorist i en offentlig buss? He-he-he! :whistle:

Lenke til kommentar

Det er ingen menneskerett for andre enn nordmenn å bo her i Norge. Om ikke disse folkene klarer å oppføre seg, så bør de kastes rett ut igjen. Landet vårt som våre forfedre har bygget opp skal ikke bli ødelagt fordi noen syntes synd på disse folkene.

Lenke til kommentar

Det er så merkelig...

Jeg har bodd i Oslo i 5 år nå. Bor og har bodd på Carl Berner de siste 3 åra. Aldri vært utsatt for hverken ran, massevoldtekt, sjikanering, tvangsmuslimering, narkiser som flyr etter meg med sprøyte og sikkert mye mer som tullinger tror skjer her :hmm:

Og jeg er jente...

 

Selvfølgelig, fæle ting kan skje med meg og, som med nær sagt alle andre, men det er lite stedsavhengig!

Lenke til kommentar

Tja, naa var vel voldtektene noksaa multikulturelle, med tanke paa at to av dem ble identifisert som europeisk utseende. En av dem skal vaere bekreftet utlending og to var "moerkhudete". Statistikk viser at naar kvinner ikke vet annet enn at de var moerkhudete, var de i svaert mange tilfeller ikke det. Forklaringen er kanskje at kvinnene pga media, tror det er bare utlendinger som gjoer slikt. Og, om natten er alle katter graa...

 

Med andre ord er det ikke sikkert at mer enn en av voldtektsmennene faktisk var moerkhudet. Og svaert sannsynlig at minst halvparten var europeiske. De fleste i Norge med europeisk utseende, er norske.

 

Ja, jeg vet at innvandrere topper kriminalitetsstatistikken. Men for hver kriminell finnes det fortsatt flere hundre lovlydige borgere med innvandrerbakgrunn, det er noe som mange her glemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...