Gå til innhold

Kevin smith Vs. Joel Siegel


Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Joel Siegel en film anmelder for “Good Morning America” så nylig Kevin smiths nye film Clerks 2

dvs han så 40minutter av den før han forlot salen full av anmeldere skrikende...

 

dette har selvsagt gjort kevin forbanna.. ikke at han forlot filmen.. men at han forstyrret andre når han gjorde det

 

Så her er et lydklipp fra et radio show som tokk opp saken

(er vist blitt en "stor" sak av det :p )

http://www.viewaskew.com/news/jul06/joel.mp3

 

han er pwnd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter litt med å svare ja, beste er jo at han bruker mange minutter på å skjønne at han faktisk snakker med Kevin Smith :!:

 

Edit: Han sier at det er den eneste filmen som han har forlatt midt i filmen, det gjør jo bare at jeg gleder meg enda mer :w00t:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Hvis mannen om 10 års tid føler for å lage en tredje film for å se hvordan det går med gutta 20 år etter første filmen, så sett i gang :yes:

 

Se på dette som The Empire Strikes Back eller The Godfather, part 2 av Clerks. Jeg for min del kan ikke vente, bring on the mullet :p

Lenke til kommentar
Mannen som skrev og lagde Jay And Silent Bob er jo ett geni, syns dog Clerks var litt småkjedelig men skal se neste forde.

6539502[/snapback]

Clerks gjorde mer for moderne film enn folk tror ...

6539812[/snapback]

 

Syns ikke Jay & Silent Bob er så ufattelig artige. De klarer iallefall ikke å bære en hel film, slik de prøvde i "..strikes back". Må si jeg er virkelig spent på 2'ern av Clerks. Den har jo fått god kritikk og de gode gamle meningsløse dialogene mellom Randal og Dante er også der, så må jo bli en killer. Noen som veit om den kommer på kino i Norge?

 

Menneh.. Jay & Silent Bob funka i Clerks fordi da fikk man aldri nok av de.

"Pack o' wraps, my brotherman, time to kick back, drink some beers and schmoke some weed!"

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...