SirJames Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Har spilt Half Life 2 en god stund nå. Og har kommet et godt stykke. Måtte reinstallere windows på pcen. Tok derfor ut den gamle harddisken og satte i en ny harddisk i maskinen. Den gamle harddisken fungerer nå som en ekstern harddisk i et eget lite kabinett og er koblet til USB-port. Kan jeg hente tilbake alt som er savet til den nye harddisken? Har nemlig installert Half Life 2 på nytt på den nye harddisken, og begynner derfor fra start når jeg skal spille igjen. Er det noen filer som kan hentes eller finnes det andre muligheter?
SirJames Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 Ok... men hva gjør jeg rent praktisk? Dette må inn med teskje
galaxee Skrevet 22. juli 2006 Skrevet 22. juli 2006 (endret) kopier (hele) "SAVE" mappa fra eksempel (komer an på kor du har installert steam) D/valve/steamapps/din_account/half-life2\hl2 (her ligger save mappa) til C\...half-life 2\hl2 på den nye hard-disken eller du kan kopiere "autosave01.sav" som ligger i "save" mappa over til den nye "Save" mappe Endret 22. juli 2006 av galaxee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå