Gå til innhold

Noen som selger Alphacool Silent Star Dual?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det er noen nettbutikker som fortsatt selger Alphacool Silent Star Dual? https://prisguiden.no/product.php?product_id=43054

Jeg fant den på 3dfxcool, men de har den ikke på lager. Jeg sendte de en mail for en måned siden, men har ikke fått svar... Jeg kan ikke finne den på noen andre nettbutikker bortsett fra noen tyske. Noen som vet om noen? :hmm:

6533936[/snapback]

www.vcore.dk

De har den på lager... Har bestilt pumpe fra dem til Gøteborg skal hente den neste uke, får se da om de er til å stole på. En ting som er dårlig med dem er den sinnsyke porto prisen.

Lenke til kommentar
Og du bruker øynene litt og ser at den leverer til alle europeiske land :p

6538020[/snapback]

 

Joda, men hvordan blir det med toll osv? :blush:

6538243[/snapback]

 

Det er ikke toll på disse produktene. Når du bestiller fra Watercooling.de så blir den tyske momsen (16%) trukket fra. Når varen kommer til Norge må du betale 25% moms på hele beløpet du har betalt til Watercooling.de. Det vil si mva på varene + frakten.

Lenke til kommentar
Det er ikke toll på disse produktene. Når du bestiller fra Watercooling.de så blir den tyske momsen (16%) trukket fra. Når varen kommer til Norge må du betale 25% moms på hele beløpet du har betalt til Watercooling.de. Det vil si mva på varene + frakten.

6538432[/snapback]

 

Er dette noe som skjer automatisk da? :hmm: Også burde jeg vel betale med visa eller mastercard, hvis ikke blir det whopping 15 euro ekstra!

Så regnestykket burde bli ca. sånn?

 

(84.90+25.90)*0.84*1.25=116.34 euro*7.92= ca. 920 NOK

 

Kan 920 NOK stemme?

 

EDIT: Et lite problem er jo at jeg har verken visa eller mastercard da :wallbash:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...