Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
knipsolini skrev (På 29.3.2020 den 3.11):

Var vel siste episode av Tore Sagens podcast nå. Veldig avhengig av gjesten hvor godt jeg har likt det, var et par jeg likte veldig godt. Den siste var nok den jeg likte minst, rett og slett fordi gjesten tar en pause i midten av hver setning med eeeeee som varer i fem sekunder. Hver bidige setning, og der går ikke å høre på i en time. Likte ellers gjesten og temaet, tydeligvis en med mye kunnskap. Best når gjesten har en faglig tyngde som kan komme med noen interessante og veloverveide betraktninger, i motsetning til f.eks. Eivind Trædal i fjor. Tore er ikke den kritiske programlederen.

Jeg synes Tore Sagens podcast kanskje er noe av det beste som er kommet i nyere tid. Har ikke fått hørt den siste, så kan ikke si så mye om den, men årets sesong holdt generelt veldig høy kvalitet. Der jeg hadde "mest" innvendinger var den olje-episoden. Saltvedt snakket om et par ting hun ikke kan så mye om, og det er mitt fagfelt, men hun presiserte hvertfall noen ganger at hun egentlig ikke visste.

Lenke til kommentar

Etter å ha hørt gjennom 2009-sesongene igjen har jeg kommet frem til at det var det beste året i RR-historien. Dette året var det ingen kjipe poster eller spalter, og det var året hvor mange klassiske RR-greier ble til, som knipsing, "knikke køden", ratata og nordkjosbotn og at Steinar blir sint av post-gjentagelse eller andre ting og går ut av studio. Vikarene var for det meste veldig bra, og vi fikk noen skikkelig legendariske øybelikk med barneboken til Losen og diktet til Nummis. Det er også mange innslag med noen av de beste RR-karakterene som Skrotnes, Egil og Sædseth. Stavmikseren med tre typer cola var også dette året, og det er en annen favoritt her i gården.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...