Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Å der ble folk trigget ja. Ved å være ironisk og drite ut idioter med sånne meninger så er man rasist. Ok.. Ser på instagrammen til Tore at mange er forbannet og at de ærlig mener han er en rasist som burde miste jobben i nrk. #Rasistgate

 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/kJxwx6/ut-mot-radioresepsjonens-tore-sagen-rasisme-er-ikke-humor

 

Selv lo jeg godt av det han leste opp, fordi det er langt over grensen, noe han selv vet. Elsker at de fortsatt tar sjanser som det her.

 

Er lite fan av rasisthumor selv, men om noen som jeg VET ikke mener det sier det så blir det noe annet.

Endret av Skosåle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lest i gjennom kommentarene under et klipp Jonis Josef har lagt ut på Instagram, mye drøyt som meldes. Trues med at han skal skytes og havne i bagasjerommet til en hyggelig fyr fra hjemstedet Holmlia. En morsom kommentar var også "hvis ikke kan drite ut rasisme fordi det oppfattes som rasistisk, blir det ikke lett". Har forøvrig sett Jonis kødde med 22. juli på standup show, uten at jeg tror han synes 22. juli var "lættis".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...