Gå til innhold

Kan en skadet kjerne fungere i 5 måneder?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...kan vel gå an å skylde på posten vel ?

6568286[/snapback]

Mhm. Jeg hadde nok godt for at det var posten(s traktor som brukes til ødelegging av pakker) som var skyldig i dette da. Den var fin når du sendte den fra deg (Bildebevis) og den var skadet da de mottok den på verkstedet.

Lenke til kommentar

Men vet du kjernen var sånn da du sendte den ifra deg ?

6567782[/snapback]

 

Da jeg skiftet kjøler i februar, var kjernen like hel etter det jeg kan se av bildet jeg tok den gang.

6568012[/snapback]

 

Men det var altså FØR du satte på kjernen? Uansett, et bilde av kjernen kan hvem som helst finne på google :roll: . Eller er det et unikt nummer eller lignende på hver enkelt kjerne?

Lenke til kommentar

Men vet du kjernen var sånn da du sendte den ifra deg ?

6567782[/snapback]

 

Da jeg skiftet kjøler i februar, var kjernen like hel etter det jeg kan se av bildet jeg tok den gang.

6568012[/snapback]

 

Men det var altså FØR du satte på kjernen? Uansett, et bilde av kjernen kan hvem som helst finne på google :roll: . Eller er det et unikt nummer eller lignende på hver enkelt kjerne?

6568761[/snapback]

Bildene er jo ganske like også da.

Lenke til kommentar
Men det var altså FØR du satte på kjernen? Uansett, et bilde av kjernen kan hvem som helst finne på google :roll: . Eller er det et unikt nummer eller lignende på hver enkelt kjerne?

6568761[/snapback]

 

Det at bildet ble tatt før jeg satte på den nye kjøleren medfører riktighet, så sånn sett er det ikke akkurat i min favør. Jeg har en hel bildeserie fra da jeg monterte kjøleren, så dette er ikke noe jeg har googlet fram. Legg også merke til plasseringen av kjølepasta på de to bildene, spesielt over kanten på kjernen.

 

Jeg har ingen planer om å skylde på posten og skjermkortet var meget godt pakket inn da jeg sendte det til tilbake til nettbutikken. Nytt skjermkort har jeg dessuten allerede bestilt. Det er slikt en rett og slett bare må ta på sin egen kappe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...