Gå til innhold

Morsomt med macro av insekter og dyr


Anbefalte innlegg

Har sittet og lest litt på forumet nå og er mektig imponert av mange av de bildene som ligger her. Tenkte jeg kunne legge ut en link til noen bilder som jeg er fornøyd med, tatt i betrakning at de er tatt med et Nikon coopix 3100 og Canon A70 kompakt kamera. Det kunne vært gjort mye med bildene men jeg må vell innrømme at jeg ikke har tatt meg tid til det.

 

Farlig tre

 

Plagsom veps på morgenen

 

En artig sommergjest i bade stampen til min niese

 

Nattsvermer/møll

 

Nattsvermer/Møll ovenfra

 

Har nå bestilt meg et canon eos 350d og skal kjøpe meg en god macro linse. Gleder meg til å utforske dens muligheter.

 

Mvh

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt mange bilder syns jeg, men skal gi en rask gjennomgang..

 

"farlig tre" over eksponert og kjedelig, 2er

 

"plagsom veps" klart og fine farger. ok dypeskarphet.. tja.. gir det 4.

 

"sommergjest" mye bedre, litt mer lys på frosken hadde gjort seg, og for all del fjern timestampen.. 3er

 

"nattsvermer1" vakkert, fine farger, skarphet.. 5er

 

"nattsverer2" 1ern var mye bedre, dette var flatt å kjedelig imotsetning, 2/3 ..

 

hold det til 1-2 bilder neste gang, ey ?

Lenke til kommentar

Jeg likte det vepsbilde veldig bra! Det var veldig skarpt, og vepsen hadde et artig uttrykk! Men jeg vil anbefale deg og alle andre som gjør det, at man ikke linker til bilder, jeg ser det med meg selv at jeg skjelden ser på bilder som er linket til. Bruk heller vedlegg funksjonen på diskusjon.no, slik at vi får se bildet med en gang. Det blir straks mye mer interessant da! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...