Gå til innhold

Massemorder drepte 61 mennesker.


Anbefalte innlegg

Er det ikke strengt tatt en seriemorder denne karen er?

6531192[/snapback]

 

Same shit, different word. Sånn noenlunde i hvert fall.

 

mass murderer

n.

A person, especially a political or military leader, who is responsible for the deaths of many individuals.

 

A person who kills several or numerous victims in a single incident.

A serial killer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han fyren her har helt klart psykiske problemer.

6532690[/snapback]

 

kjedet seg sikkert og var sint på livet.

ser ingen grunn til å slå hammer i noen fordi en har psykiske problemer det gir psykiske problemer et dårlig rykte.

 

alt er mulig i hjernen, alt kan gå skeis, så sånn kan en ende opp. mer er det vel ikke å si om det.kansje han ble lei av oversjelens evige nag om det gode livet i sovjet? hvem vet, kansje han var en determinist eller en anarkist. finnes mange som gjør det samme med dyr, slår dem med hammer. mange som synes at dyret til liv og mennesker er akkurat like mye verdt, det blir egentlig for dumt å måle. et liv blir vel mer verdt for hvor bevisst og litt sånnt det er, med tanke på forskjell menneske/døgnflue.+

Lenke til kommentar
Han fyren her har helt klart psykiske problemer.

6532690[/snapback]

 

kjedet seg sikkert og var sint på livet.

ser ingen grunn til å slå hammer i noen fordi en har psykiske problemer det gir psykiske problemer et dårlig rykte.

 

alt er mulig i hjernen, alt kan gå skeis, så sånn kan en ende opp. mer er det vel ikke å si om det.kansje han ble lei av oversjelens evige nag om det gode livet i sovjet? hvem vet, kansje han var en determinist eller en anarkist. finnes mange som gjør det samme med dyr, slår dem med hammer. mange som synes at dyret til liv og mennesker er akkurat like mye verdt, det blir egentlig for dumt å måle. et liv blir vel mer verdt for hvor bevisst og litt sånnt det er, med tanke på forskjell menneske/døgnflue.+

6532796[/snapback]

 

Spørs hva du legger i verdi. Verdi for hvem/hva. Offtopic:P

Lenke til kommentar
ÅÅÅ jeg skulle torturert ham. Skulle skutt ham i magen og i begge kneskålene. Ikke dødelig men smerter blir det nok av. Så skulle jeg skutt ham gjennom hode etter et par timers smerte. Nei foresten, jeg er nok ikke i stand til å gjøre slikt med folk. men har så

lyst til å gjøre det på ham.

6527732[/snapback]

skjønner deg godt! er fristende..men likevel . gjør det DEG til noe bedre menneske da? syns han skulle fått livstid jeg da men.. . kan hende han ble litt påvirka av oppveksten . de gale folka jeg har hørt om har vertfall hatt en dårlig barndom o.l . ps: bra at du skjønner at du ikke er i stand til å gjøre slikt da ;) Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...