Razorwind Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo laptop, kjøpte den for litt over 1 år siden og den har vært mer eller mindre problemfri fram til for et par dager siden. Da sluttet cd-rommen pluttselig å fungere.. Det går fint an å åpne og lukke den, men maskinen oppfatter den ikke. Den står verken under min datamaskin eller i bios'en. Har prøvd å kjøre legg til ny hardware, men den er ikke der heller. Noen som veit hvordan det kan fikses, eller må jeg sende den inn til service?
anders-j Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling: Se om det er en gul boble på siden av Cd-rommen din i den lista som kommer opp.. Hvis det er det står det også grunnen til hvorfor..
Razorwind Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling: Se om det er en gul boble på siden av Cd-rommen din i den lista som kommer opp.. Hvis det er det står det også grunnen til hvorfor.. 6439007[/snapback] Den står ikke under enhetsbehandling engang
anders-j Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Prøvd å koble den ut.. også koble den i igjen? Edit: glemm det... glemte at det var en bærbar ^^ Endret 5. juli 2006 av anders-j
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå