Mister t Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Har bygget en PC, og når jeg starter maskina fungerer alt fint helt til PCI listing devices kommer opp. Den viser ikke hele linja til ACPI controlleren, og den frysre hver gang. Jeg har prøvd å loade setup defaults, og turbo settings men uten hell. Ram brikkene har jeg prøvd å bytte plass, og prøvd hver enkelt men det hjelper ikke. Specs: HK : Aopen S-775 i865PEa-7IF GFX : ASUS GeForce TI4200 AGP 4X RAM : 2x256 MB PC2100 CPU : Celeron 2,66GHz Noen som kjenner til problemet, eller har forslag til løsning?
Thor. Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 Prøv å ta ut alle pci enheter utenom skjermkortet og se om det fungerer bedre
Mister t Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Prøv å ta ut alle pci enheter utenom skjermkortet og se om det fungerer bedre 6438814[/snapback] Det er ingen andre enheter utenom skjermkortet
Mister t Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Prøv med et annet skjermkort da om det er mulig 6438980[/snapback] Jeg har prøvd med et annet skjermkort, men maskona låser seg på samme sted. Kan det ha noe med at jeg ikke har et LGA775 kabinett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå