KinnShady Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Har laget ny webside for enkeltpersonforetaket mitt, Daniel Kinn Perspectives. Er ikke heeelt sikker på om jeg er fornøyd, hva mener dere? Vet det går mye i HTML/CSS på dette forumet, så jeg må advare: det er flash.. Link: http://www.danielkinn.net Endret 30. juni 2006 av KinnShady
Alxg Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Personelig liker jeg ikke flash så veldig godt, men denne var likte jeg faktisk Bra med en fargesprakende side
Drømmemannen Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Er selv heller ikke alt for glad i flash, men løsningen er morsom. Synes teksten ble litt liten.
plakatmannen Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Veldig bra, likte at jeg ikke måtte vente på loading, fordi det ofte er det mest irriterende med flash sider. Fargene var fine, jeg liker det!
spock84 Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Du har tydelig greie på design. Fin side, men er ikke helt sikker på hva jeg synes om bruken av rosa her. Ellers er jeg heller ingen stor fan av Flash eller andre proprietære teknologier når det gjennomsyrer hele layouten på ei side. Jeg foretrekker sider der jeg selv kan styre hvor undersider skal åpnes (nytt/samme vindu, tab osv) og har muligheten til å lage en link til en bestemt del og lagre bilder. Foretrekker ei stygg HTML/CSS-side fremfor sånt som dette.
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Meget bra side. Liker flash selv, det eneste jeg ikke kan fordra er lengre tekster i flash, noe du har unngått. Likte også veldig godt V2 av siden. Bra jobba
EVH Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 schtilig Eneste jeg ikke likte egentlig var at selve hovedvinduet ligger bittelitt over der det står; portefølje//portfolio i nedre venstre hjørne Detta blir nice. Liker flash sider. Slit å holde oppdatert, men ser veldig pent ut =)
KinnShady Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Takk for mye konstruktiv kritikk! Er enig at teksten kanskje er litt liten, men synes ikke det passet med noe større egentlig.... Noen flere?
N* Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 (endret) Dette var faktisk nydelig! Men det er noen ting jeg ville endret på: 1. Fjern mouseover effekten slik den er nå, og bytt den ut med noe annet. F.eks at fargen på teksten eller bakgrunnen endrer seg. 2. Den linjen som går over bildet i toppen av hovedboksen er ikke så elegant. Jeg ville vurdert å lage en ny linje der, eller fikset på den som er der nå. Kanskje fjerne den helt. 3. Selve hovedboksen har kanskje fått litt for mye av det gode i kantene. 4. Den grafikken som er i innholdsboksen, under teksten, ville jeg fjernet. 5. Skriv teksten i menyen på nytt. Kanskje med sånn type skrift du har i porteføljedelen. De naive strekene kræsjer litt med resten. 6. Jeg ville droppet hi-tech-preget på bildet i toppen og laget en ny logo. Logoen din syntes jeg desverre ser litt amatørmessig ut, og trekker resten av det flotte du har veldig ned. Strekene/rablingene dine er flotte. Bygg videre på de, ikke hi-tech-greier som er litt oppbrukt. Endret 1. juli 2006 av N*
Passasjer Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Har bare tatt en liten tur innom, men dette må være noe av det peneste jeg har sett på nettet
LYStGASS Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Denne siden var PENT laget Bare å ta av seg håret for. Å kritisere mulige småting rundt siden som kun blir ennkeltpersons synspunkt blir kanskje ikke her helt på sin plass, men..Here I go Et par raske bevegelser i bildet passer veldig fint i et lite øyeblikk før man viser informasjonsinnholdet på siden. Det pleier å passe utrolig bra med rolige animasjoner som går inn i bakrunnen mens man leser informasjonen. På den måten får man et mye mindre statisk preg på animasjonene, samtidig som det fremhever informasjonsinnholdet..min personlige mening..men siden var fin den Endret 3. juli 2006 av LYStGASS
harrir Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Må være noe av det beste jeg har sett her på forumet og ellers! Kjempe kult hvordan du bruker flashen og at du har fått til å lage en side med så mange farger som faktisk ser bra ut! (masse utropstegn her ja, men det trengs!) Tar av meg hatten og alt annet det går ann å ta av med en viss anstendighet. :!: Men det er en ting, og den er VIKTIG!! Du MÅ har større skrift...sida kan være så fancy og fin som den bare vill, men er den ikke leselig så er det veldig få som gidder å se på den! Kan du ikke i det mindste gi et eksempel på hvordan den blir med større skrift? Edit: selvfølgelig var det noen skrivefeil. klokka er jo halv 3! Endret 4. juli 2006 av harrir
KinnShady Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Takk for mye god kritikk folkens, dere har påpekt en del ting jeg har lyst til å ta tak i:). Skal prøve med en versjon med større skrift ja, så får vi se! Takk takk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå