martinronaldo Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Enda et spørsmål fra meg Det er tre skills innenfor intelligence, alchemy conjuration mysticism. alchemy økes bed å brygge potions conjuration økes ved å summone creatures, weapons o.l men hvordan øke mysticism?? For å få øke magicaen må vel intelligencen opp? Har bare 38 i magica!
Stonemeister Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Enda et spørsmål fra meg Det er tre skills innenfor intelligence, alchemy conjuration mysticism. alchemy økes bed å brygge potions conjuration økes ved å summone creatures, weapons o.l men hvordan øke mysticism?? For å få øke magicaen må vel intelligencen opp? Har bare 38 i magica! 6401290[/snapback] Detect Life hvertfall, se under mysticism i skillsiden. Der sier dem hvilke spells som har virkning paa mysticism.
SverreD Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Alchemy er det definitivt lettest å få fort opp. Ta deg en tur utenfor Skingrad, Sank masse druer og tomater.(druer på ene siden av byen, tomater på andre). Lag masse potions. For å sanke inn raskere, mye raskere anbefaler jeg moden Autoharvest, finnes i modtråden. Allerede på lvl 5 var jeg master i alchemy. =)
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Pass på at du ikke øker de tre skillene mer enn 10 poeng tilsammen pr. level (10 poeng i disse gir +5 i intelligence (max) når levelup)
MiSP Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Pass på at du ikke øker de tre skillene mer enn 10 poeng tilsammen pr. level (10 poeng i disse gir +5 i intelligence (max) når levelup) 6401968[/snapback] Alt etter 10 poeng tilsammen går med til bonusen på neste level, etter det jeg har fått med meg (ikke som i Morrowind, hvor bonusen "forsvant" for alle skill increases etter de 10 poengene).
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Pass på at du ikke øker de tre skillene mer enn 10 poeng tilsammen pr. level (10 poeng i disse gir +5 i intelligence (max) når levelup) 6401968[/snapback] Alt etter 10 poeng tilsammen går med til bonusen på neste level, etter det jeg har fått med meg (ikke som i Morrowind, hvor bonusen "forsvant" for alle skill increases etter de 10 poengene). 6404726[/snapback] hmmm... Jeg tror ikke det er sånn. Tror du 'mister' bonuspoeng ut over 10. Spillet husker imidlertid poengene du får etter levelup men før du sover - disse blir med i i neste levelup.
Rescue me Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Enda et spørsmål fra meg Det er tre skills innenfor intelligence, alchemy conjuration mysticism. alchemy økes bed å brygge potions conjuration økes ved å summone creatures, weapons o.l men hvordan øke mysticism?? For å få øke magicaen må vel intelligencen opp? Har bare 38 i magica! 6401290[/snapback] bare 38 i macicka?? er det noen vits å satse på magi da??
ptta Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Alchemy er det definitivt lettest å få fort opp. Ta deg en tur utenfor Skingrad, Sank masse druer og tomater.(druer på ene siden av byen, tomater på andre). Lag masse potions. For å sanke inn raskere, mye raskere anbefaler jeg moden Autoharvest, finnes i modtråden. Allerede på lvl 5 var jeg master i alchemy. =) 6401889[/snapback] Eler hver litt ond og bryt deg inn i masse hus og stjel all maten som finnes der og lag potions av den Det gjorde jeg økte Achemyen fort. Jeg var tyv/snikmorder og skulle bruke alchemy til gifter derfor hadde jeg ingen sjelkvaler med å begå innbrud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå