Gå til innhold

TES: Hjelp! Værsåsnill! Journeyman of armorer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Dette er min første post her inne. Håper jeg har lagt den riktig!

Som tittelen sier så vil jeg bli journeyman of armorer. Jeg har trent hos Rasheda på fire and steel i Chorrol og hu dama i imperial city market district, Rosahnna eller noe slikt. Jeg er level 13 og journeyman of armorer ferdigheten min er på 42. Den må opp til 50 i hvertfall. Saken er at jeg ikke får trent verken hos Tadrose Helas i Bravil fighters guild eller hos Eitar i Cheydinhal fordi på treningsmenyen står det at jeg ikke kan trene mer på dette nivået, er det på grunn av levelet mitt som er 13 eller journeyman of armorer ferdigheten som er 42? Må jeg "level up"? Hvordan gjør man dette raskt? Har også lett etter Gin-Wulm og funnet ham i Elvens gardens district. Men han ville ikke snakke om trening. Har lest boken som må leses for å få opp trenings-emnet hos han men funker aliikevel ikke- Må jeg vente på han i best defense butikken i imperial city?

Hjelp!! Har så mange dyre magiske ting som jeg ikke har råd til å reparere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare trene 5 ganger pr level.. Hvis du levler opp så kan du trene 5 ganger til, hvis du har penger da.. HVis ikke kan du jo bare plukke opp alt mulig fra banditter og sånt og reparere for å så slenge det fra deg igjen, ganske rask måte det også :)

Skrevet

Ja, det går men det tar også lang tid. prøvde å raparere skjold og våpen etter arena kamper pluss fiender på fort o.l, men jeg gikk fortsatt ikke opp!

Hvordan kan man level opp litt fort da? Hva skal man gjøre?

Takk for svar!!

Skrevet
Ja, det går men det tar også lang tid. prøvde å raparere skjold og våpen etter arena kamper pluss fiender på fort o.l, men jeg gikk fortsatt ikke opp!

Hvordan kan man level opp litt fort da? Hva skal man gjøre?

Takk for svar!!

6359913[/snapback]

Tålmodighet. Reparer alt du kommer over og sakte men sikkert vil din armorer skill gå opp. jeg har nå 73 i armorer. gleder meg til jeg blir expert får da kan jeg repare alle ting så de får 125 liv

Skrevet

journeyman of armorer Ferdigheten er på 49 nå, ikke langt igjen:) Skal summone litt mer ja, det var ingen dum ide! Hvor mye må en ferdighet gå opp før du går opp i level?

Kom akkurat opp i en merkelig fight hvor en vakt og hesten hans angrep meg etter at jeg drepte noen necromancers! Haha så teit! Vakten sto bare å rista på huet og løper frem og tilbake:)

Lol

Skrevet

Herregud så lamt. Kjøpe levling.. Da kan du jo like godt betale for å reparere dine magiske ting. :thumbdown:

Det du gjør, det er å kjøpe repareringshammere. Jeg gjorde det, og ble Master med Armorer på noen få leveler. Levlet også MYE da jeg holdt på å reparere ting.

Skrevet
Herregud så lamt. Kjøpe levling.. Da kan du jo like godt betale for å reparere dine magiske ting.  :thumbdown:

når man holder på å raide dungeons er det høvlig å kunne reparere utstyret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...