Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

-Haster- Problemer med time på verksted.


Anbefalte innlegg

Heihei

 

Jeg skulle lever bilen til farmor på verksted for henne her for tre uker siden. Ingen problem tenkte jeg, og stakk nedom Snapdrive. De hadde ikke time før om lenge, men jeg bestillte time, og forhørte meg om det var greit å avbestille den hvis jeg fant en annen plass med kortere kø. Det gjorde jeg, og glemte Snapdrive. I dag fikk jeg melding om at bilen skal leveres der klokken halv åtte i morgen. Denne meldingen kom litt over fem, da er stedet stengt, det samme gjelder telefonene, jeg kommer bare til en teit telefonsvarer.

 

Hva gjør jeg nå?

 

Stedet åpner syv. Skal jeg ringe da og si at jeg ikke kommer med bilen, eller skal jeg bare la være å dukke opp i det hele tatt? Bilen har fått servicen sin. Jeg fikk ikke noe beskjed om hvor lang tid i forveien jeg måtte avbestille timen på, så vil det funke å prøve å avbestille den i morgen klokken syv? Hvis ikke (noe jeg regner med at ikke går), hva kan jeg regne med å betale i "straffegebyr"? Det er jo vanskelig å si hvor lenge bilen hadde blitt stående hvis den var på service.

 

Håper at noen kan hjelpe meg, på forhpnd takk. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, det ser ut som jeg ikke får mer ut av forumet nå, så jeg har laget en "plan". :p

 

Ringer på verkstedet klokken syv i morgen, og forteller at jeg ikke har noe bil å dukke opp med. Det blir da selvfølgelig opp til dem om de vil sende meg regning, og på hvor masse, men de slipper hvertfall å vente på en bil som aldri kommer. Dette kan gjøre at de blir i litt bedre humør, og derfor er snill med meg når regningen skrives ut. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...