pessimisten Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei! når jeg kobler til mp3'en og kamera så hvises de ikke under min datamaskin, det gjelder også andre eksterne hardisker er helt uten peilig så håper noen kan hjelpe meg takk på forhånd
nahojdat Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hvilken måte kobler du de til? (usb, firewire). Har du SP?
PerB Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Hei!når jeg kobler til mp3'en og kamera så hvises de ikke under min datamaskin, det gjelder også andre eksterne hardisker er helt uten peilig så håper noen kan hjelpe meg takk på forhånd 6357134[/snapback] Hvilket operativsystem har du? Har du installert hovedkort-drivere? Kobles enheten til i front og er utgangene koblet riktig mot hovedkortet?
pessimisten Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Skrevet 21. juni 2006 har win xp sp2 jeg kobler til med usb både foran, bak og via hub
nahojdat Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 Kommer det opp noe som helst info i windows når du kobler til? (lyd, popup nede til høyre o.l) Har du sjekket at usb ikke er deaktivert i bios?
PerB Skrevet 21. juni 2006 Skrevet 21. juni 2006 har win xp sp2jeg kobler til med usb både foran, bak og via hub 6357300[/snapback] Har du installert hovedkortdrivere (Cd som fulgte med hovedkortet)?
pessimisten Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Skrevet 22. juni 2006 der gikk det bare tukkla lidt rundt og så kom det, men kameraet blir bare oppdaga som flyttbar disk, så det funker ikke å kopiere bilder på vanlig måte det følger ikke med driver til kameraet
nahojdat Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Mitt kamera kommer også opp som flyttbar disk, skal det være annerledes? Funker fint sånn hos meg ihvertfall..
PROuser Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Kamera er en flyttbar disk! Du skal finne den i min datamaskin, og der kan du hente ut eller kopiere filene som ligger på den. Når pc'en står på og du stikker inn kameraet i pluggen, så skal det normalt komme et pling, og så skal det komme opp en ramme med spørsmål om hva du vil gjøre med bildene... (kopiere til mappe, utforske, vise som lysbilder.....) Det enkleste er å kopiere til mappe.. Mp3 spilleren er enkel å synkronisere i Win Media player..
pessimisten Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 jaja, men det vinduet kommer ikke opp og jeg når jeg går ->start->alle prog...->tilbehør-> kopier bilder fra skanner eller kamera så finner den ikke noe kamera
Kong_Miraz Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 der gikk det bare tukkla lidt rundt og så kom det, men kameraet blir bare oppdaga som flyttbar disk, så det funker ikke å kopiere bilder på vanlig måte det følger ikke med driver til kameraet 6360127[/snapback] Dei fleste selskap har drivere og programene til sine kamera på nettet!! :!:
Kong_Miraz Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Edit: hmm dobbelt opp er da ikkje nødvendig!! Endret 25. juni 2006 av Kong_Miraz
pessimisten Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 jaja, men kameraet skal funke uten driver og det gjør det på andre pc'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå