genetex Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Lol jeg ler så hardt når jeg ser slike tråder som dette. De som scammer og tenker fks sann som noen her: "Det er bare ett spill" "Hva gjør jeg galt? De har jo bare brukt litt tid" Altså , å dere føler visst ikke dere råttne heller når dere gjør slikt. Neinei, jeg er gla for at jeg kan å oppføre meg, heh, for å si det rett ut så ser jeg på dere som ikke føler dere råtter når dere gjør scamms etc. som litt tilbakestående. Man har rett å slett lav IQ.
wilzoo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Lol jeg ler så hardt når jeg ser slike tråder som dette. De som scammer og tenker fks sann som noen her: "Det er bare ett spill" "Hva gjør jeg galt? De har jo bare brukt litt tid" Altså , å dere føler visst ikke dere råttne heller når dere gjør slikt. Neinei, jeg er gla for at jeg kan å oppføre meg, heh, for å si det rett ut så ser jeg på dere som ikke føler dere råtter når dere gjør scamms etc. som litt tilbakestående. Man har rett å slett lav IQ. 6294311[/snapback] Ja, akuratt. Jeg scammer folk fordi jeg har lav IQ.
Jonas Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) Man scammer ofte fordi man er grådig og hensynsløs, men at du har lav IQ skal vi absolutt ikke se bort ifra. Endret 12. juni 2006 av Jonas
............... Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Man scammer ofte fordi man er grådig og hensynsløs, men at du har lav IQ skal vi absolutt ikke se bort ifra. 6294460[/snapback] du scammer ofte for å ha det litt morro! Og for å tjene stuff? En del av spillet..
chokke Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Man scammer ofte fordi man er grådig og hensynsløs, men at du har lav IQ skal vi absolutt ikke se bort ifra. 6294460[/snapback] "du er sikkert farget og" like dumt argument. Man er ikke dum hvis noen biter på en scam, da er byttet den med "lav IQ"...
Jonas Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 (endret) du scammer ofte for å ha det litt morro! Og for å tjene stuff? En del av spillet.. 6294473[/snapback] Du gjentar egentlig bare det jeg sier, men nei, jeg scammer ikke. Edit: Chokke, se over diskusjonen en gang til, innlegget ditt gir ingen mening. Jeg svarte til wilzoo, kom ikke med noen argumenter. Endret 12. juni 2006 av Jonas
chokke Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 du scammer ofte for å ha det litt morro! Og for å tjene stuff? En del av spillet.. 6294473[/snapback] Du gjentar egentlig bare det jeg sier, men nei, jeg scammer ikke. Edit: Chokke, se over diskusjonen en gang til, innlegget ditt gir ingen mening. Jeg svarte til wilzoo, kom ikke med noen argumenter. 6294484[/snapback] leste feil vei, tenkte d svare til beneiro
qu3st Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 en kineserfarmer sendte meg et libram i posten en gang, som ikke var COD. Sendte det tilbake ). 6292492[/snapback] Slike folk liker vi
genetex Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Ok, kanskje IQ var litt dårlig eksempel. Kan kanskje si litt lite utviklet da, blir jo det samme som barnslig på en måte. Samma det, den dagen de blir scamma etter å ha brukt hele den siste ukas fritid på noe, ja så ser de hvordan det er. Og driter sikkert oppi det alikavel.
Theoneask Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Scamme er unødvendig. Men det er no berre å passe godt på kva som skjer når du feks trader. Eg tok ein liten risk eingang, skulle få laget ironfeather settet. Ein heilt ukjent person, 60 druid, sa han kunne lage det, eg gav alle tinga i trade og fekk tilbake settet. Den personen kunne lett scammet meg men gjorde det ikkje. Gjorde det til og med gratis. Sånne spelare bør det finnast fleire av.
Bredoc Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Dere som synes det er greit å scamme, hvor gamle er dere?
xanth0s Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Dere som synes det er greit å scamme, hvor gamle er dere? 6297610[/snapback] Ut i fra de tåpelige komentarene deres vil jeg si 12-14år.
gamer73 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 scammere er neppe folk med lav IQ, men snarere folk som neppe er særlig pop i vennegjengen osv...outsidere som ser sitt snitt til å skape kvalme uten å bli rundjult i RL som dem ellers ville blitt. Patetisk så det holder selvsagt!
wilzoo Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 scammere er neppe folk med lav IQ, men snarere folk som neppe er særlig pop i vennegjengen osv...outsidere som ser sitt snitt til å skape kvalme uten å bli rundjult i RL som dem ellers ville blitt. Patetisk så det holder selvsagt! 6297814[/snapback] Ja, jeg scammer folk rett og slett fordi jeg er upopulær i vennegjengen min og fordi jeg støtt og stadig blir rundhjult. Fordi jeg sliter IRL føler jeg meg veldig "stor" når jeg scammer folk. Det er mitt daglige brød for å få selvtillit. Er du helt stokk dum i hodet? Det er kun EN grunn til at jeg scammer mindre oppegående spillere og det er kun fordi jeg tjener rått på det og ikke behøver å tilbringe hundrevis av timer slakte mobs for å tjene penger til ditt og datt. Svindel foregår i RL hele tiden så hvorfor skal det ikke forekomme i spillet? Tror du samfunnet i f.eks. middelalderen kun bestod av ærlige og hederlige folk som alltid gjorde det moralskt rette? Jeg er 100% sikker på at hvis vi hadde levd i et slikt samfunn i to tusen år ville vi vært et helt annet sted i dag. Suksessfulle forretningsmenn i dag har ikke kommet dit de er uten et par umoralske triks.
AT1S Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 scammere er neppe folk med lav IQ, men snarere folk som neppe er særlig pop i vennegjengen osv...outsidere som ser sitt snitt til å skape kvalme uten å bli rundjult i RL som dem ellers ville blitt. Patetisk så det holder selvsagt! 6297814[/snapback] Ja, jeg scammer folk rett og slett fordi jeg er upopulær i vennegjengen min og fordi jeg støtt og stadig blir rundhjult. Fordi jeg sliter IRL føler jeg meg veldig "stor" når jeg scammer folk. Det er mitt daglige brød for å få selvtillit. Er du helt stokk dum i hodet? Det er kun EN grunn til at jeg scammer mindre oppegående spillere og det er kun fordi jeg tjener rått på det og ikke behøver å tilbringe hundrevis av timer slakte mobs for å tjene penger til ditt og datt. Svindel foregår i RL hele tiden så hvorfor skal det ikke forekomme i spillet? Tror du samfunnet i f.eks. middelalderen kun bestod av ærlige og hederlige folk som alltid gjorde det moralskt rette? Jeg er 100% sikker på at hvis vi hadde levd i et slikt samfunn i to tusen år ville vi vært et helt annet sted i dag. Suksessfulle forretningsmenn i dag har ikke kommet dit de er uten et par umoralske triks. 6297877[/snapback] Du har vel rett på en måte, men du tjener pengene småunger bruker lengere tid på å farme enn du hadde gjort?
gamer73 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ja, jeg scammer folk rett og slett fordi jeg er upopulær i vennegjengen min og fordi jeg støtt og stadig blir rundhjult. Fordi jeg sliter IRL føler jeg meg veldig "stor" når jeg scammer folk. Det er mitt daglige brød for å få selvtillit. Er du helt stokk dum i hodet? Det er kun EN grunn til at jeg scammer mindre oppegående spillere og det er kun fordi jeg tjener rått på det og ikke behøver å tilbringe hundrevis av timer slakte mobs for å tjene penger til ditt og datt. Svindel foregår i RL hele tiden så hvorfor skal det ikke forekomme i spillet? Tror du samfunnet i f.eks. middelalderen kun bestod av ærlige og hederlige folk som alltid gjorde det moralskt rette? Jeg er 100% sikker på at hvis vi hadde levd i et slikt samfunn i to tusen år ville vi vært et helt annet sted i dag. Suksessfulle forretningsmenn i dag har ikke kommet dit de er uten et par umoralske triks. Vel..etter det du skriver så vil jeg jo påstå at du sliter litt i RL. Ditt syn på verden er jo mildt sagt kynisk. Og greit nok det...men når du lar ditt negative syn gå direkte ut over andre så er du ikke mer enn en drittsekk. Og hva er det som får deg til å sammenligne tyveri med suksess i forretningslivet? Selvsagt besto ikke middelalderen av kun ærlige folk..og det gjør heller ikke samtiden. Men du skjønner jo selv under hvilken kategori du selv tilhører!
Bredoc Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ja svindel foregår også i RL. Siden du nevner akkurat det for å skape assiasjoner til et sted, og for å forvare det du gjør, si meg er du svindler med stil i RL også? Akkurat den moralen din skjønner jeg ikke. Du tjener altså ditt gull på å lure andre spillere. Altså er du en snylter som ikke gidder spillle spillet slik det skal gjøres. Du lurer til deg items og gull fra de som stoler på deg, og godter deg på deres bekostning. Nok en gang hvor gammel er du Wilzoo? /respect kiddo
kårekårelimihåret Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Vel..etter det du skriver så vil jeg jo påstå at du sliter litt i RL. Ditt syn på verden er jo mildt sagt kynisk. Og greit nok det...men når du lar ditt negative syn gå direkte ut over andre så er du ikke mer enn en drittsekk. Og hva er det som får deg til å sammenligne tyveri med suksess i forretningslivet? Selvsagt besto ikke middelalderen av kun ærlige folk..og det gjør heller ikke samtiden. Men du skjønner jo selv under hvilken kategori du selv tilhører! 6297918[/snapback] Skulle tro at du var voksen nok til å skjønne at oppførsel i et dataspill ikke har noe med "RL" å gjøre. Jeg dreper alt av alliance jeg kommer over i spillet, vil det da si at jeg sliter med aggresjon i "RL"?
Jonas Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Skulle tro at du var voksen nok til å skjønne at oppførsel i et dataspill ikke har noe med "RL" å gjøre. Jeg dreper alt av alliance jeg kommer over i spillet, vil det da si at jeg sliter med aggresjon i "RL"? 6297955[/snapback] PvP er en del av spillet, laget av Blizzard med intensjoner. Snylting, lureri og scamming er ikke det. wilzoo, høres nesten ut som du synes det eneste riktig er å scamme andre for å skaffe gull. Jævelig synd at det finnes folk som deg. Det skal ikke mye til for å skaffe ærlig gull. Klarer du ikke det er du passe elendig.
Anbefalte innlegg