different Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 kulest å være frekk mot andre over internett. Du er flink du 6291542[/snapback] Og det er ikke frekt å scamme folk? Du er flink du. Jeg vil være som deg.
Bredoc Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Scammere, ninjaer og kiddoes er det værste med hele wow. Slike spillere har enten vokst opp uten oppdragelse, så de ikke kan skille rett fra galt. Eller så er det kiddoes som liker å gjøre spillet surt for andre medspillere. Virkelig flott å si at det er helt ok å lure en spiller for gull eller et item.. Ja, det er et spill men wow er da ikke lagt opp til at du skal fly rundt å være en drittsekk mot andre medspillere.
kårekårelimihåret Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 kulest å være frekk mot andre over internett. Du er flink du 6291542[/snapback] Du tapte.
TheInfamous Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Bruker selv å kjøpe items/tjenester for en desimal mindre. Feks, kjøper 10x large brilliant shard for angivelig 60g men så fjerner jeg 0 tallet rett før trade uten at vedkommende ikke merker det og vips, 6g for 10x large brilliant shard. 6286320[/snapback] oh noes, i steal teh virtual gold at teh internet! 6288818[/snapback] Skrupler.. Akkurat den instillinga der er så jævli med på å ødelegge online-spill. Skruppuløst og vanvittig barnslig!
xanth0s Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Bruker selv å kjøpe items/tjenester for en desimal mindre. Feks, kjøper 10x large brilliant shard for angivelig 60g men så fjerner jeg 0 tallet rett før trade uten at vedkommende ikke merker det og vips, 6g for 10x large brilliant shard. 6286320[/snapback] oh noes, i steal teh virtual gold at teh internet! 6288818[/snapback] Skrupler.. Akkurat den instillinga der er så jævli med på å ødelegge online-spill. Skruppuløst og vanvittig barnslig! 6291792[/snapback] Værste av alt er at de får ikke dårlig sammvitighet av det, men sitte å skryte av det. Jævla nisser.
GtReBra Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Men hvis folk tenker seg LITT om, folka som blir scamma er jo ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen. Hvordan folk ikke ser at the mangler en 0 i summen OSV. Sier ikke at det er greit og scamme folk. Og er seff noe annet når folk stikker av med guild bank osv. men akkurat det med "jeg skal kjøpe epick mount for deg" osv, har man så lav IQ at man går på de triksa, er dette den eneste måten de lærer på. Neste gang tenker de seg litt om før de stoler på en de ikke kjenner.
wilzoo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg scammer ikke hvem som helst, jeg scammer de uvitende 12 åringene uten guild eller kinesiske farmere som gjerne bruker forferdelig dårlig engelsk. Respektable "casual" gamers i guilder trader jeg etisk med, men jeg hater beggers, farmers og lowlevels som spør feks "Omfg plz cna u hlep me in teh gnoemrgan? ned aex from last bos LoL!" eller "pllzz cna u geiv me 10g for wepon at AH?=???"
Pug Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg scammer ikke hvem som helst, jeg scammer de uvitende 12 åringene uten guild eller kinesiske farmere som gjerne bruker forferdelig dårlig engelsk. Respektable "casual" gamers i guilder trader jeg etisk med, men jeg hater beggers, farmers og lowlevels som spør feks "Omfg plz cna u hlep me in teh gnoemrgan? ned aex from last bos LoL!" eller "pllzz cna u geiv me 10g for wepon at AH?=?" 6291820[/snapback] Patetisk.
KayAU Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Det er vel inga lov mot å vere rasshøl...men då må ein sjølvsagt vente å bli behandla deretter. Folk som med vilje øydelegg for andre er noko av det verste eg veit. Men vi får ikkje bli for sinte på slike folk, det er eigentleg litt synd på dei. Dei største brotsverka deira er å vere seg sjølve. Og det er òg straffa. Ahem. Og det heiter "svindel/å svindle" på norsk. Kay
wonnim Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg scammer ikke hvem som helst, jeg scammer de uvitende 12 åringene uten guild eller kinesiske farmere som gjerne bruker forferdelig dårlig engelsk. Respektable "casual" gamers i guilder trader jeg etisk med, men jeg hater beggers, farmers og lowlevels som spør feks "Omfg plz cna u hlep me in teh gnoemrgan? ned aex from last bos LoL!" eller "pllzz cna u geiv me 10g for wepon at AH?=?" 6291820[/snapback] Å være tolv år uten guild eller ikke å være sterk i engelsk er ingen grunn til å behandlet dårlig. Skjerp deg.
Bredoc Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg scammer ikke hvem som helst, jeg scammer de uvitende 12 åringene uten guild eller kinesiske farmere som gjerne bruker forferdelig dårlig engelsk. Respektable "casual" gamers i guilder trader jeg etisk med, men jeg hater beggers, farmers og lowlevels som spør feks "Omfg plz cna u hlep me in teh gnoemrgan? ned aex from last bos LoL!" eller "pllzz cna u geiv me 10g for wepon at AH?=?" 6291820[/snapback] Å være tolv år uten guild eller ikke å være sterk i engelsk er ingen grunn til å behandlet dårlig. Skjerp deg. 6291987[/snapback] Ja, jeg titta litt på dine andre inlegg her på forumet, og du har jo flere lvl 60 chars. Du har vært med lenge nok til å vite at man oppfører seg ikke slik uansett om de er nybegynnere eller ikke. Først trodde jeg du kødda med det du skrev..
AT1S Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Scamming er dårlig gjort overfår en person, uansett alder.
John Keats Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Også er det misbruk av tillit og scamme.. I guildet mitt sender vi dyre mats i posten til hverandre i eninga om vi skal ha enchants på ting.. Når jeg skulle ha epicmount overlot jeg 800g til en guildie mens jeg relogget..
ugotabanana Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Vell tror ikke mange av dere kjenner til wilzoo, han er ei real kar.
Der Kommissar Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hehe, har en shaman (bg alt) på en annen server en main'en. Tenkte jeg skulle prøve å scamme, hadda laga feit plan med en dum "omglol"-fyr og greier. Men, klarte ikke å gjennomføre den, og whispra han og fortalte om mine uhederlige hensikter. Var ikke mere en 40g det handla om, men allikavel. Følte meg skikkelig råtten og greier. Nei, tror jeg aldri kommer til å klare å scamme noen (en kineserfarmer sendte meg et libram i posten en gang, som ikke var COD. Sendte det tilbake ).
John Keats Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 en kineserfarmer sendte meg et libram i posten en gang, som ikke var COD. Sendte det tilbake ). 6292492[/snapback]
Arinomi Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg foretrekker å være snill med folk. I dag delte jeg ut to like sverd som jeg hadde fått av å gå solo i DM. Rett og slett fordi jeg ikke har bruk for dem, og jeg får bare småpenger for dem. Mye bedre å gi til en liten stakkars rogue, da føler man seg så mye mye bedre. Forresten, jeg skjønner ikke fordelen med å gi folk penger for å kjøpe epic mount til dem? Kan noen forklare meg det? Har aldri hatt en epic mount
Solid Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Blizzard voldtar spammere og de blir dømt til administratorer uten makt og lønn for all evighet. Ingen bryr seg
............... Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg syns jo at det er velig dumt hvis folk bryter seg inn på accountsa, det burde ikke skje.. Men å stjele fra hver andre, lure hverandre ser jeg ikke no gærnt med :/ er jo en del av spillet? er det ikke? (sorry, spiller ikke selv.. Bare kom ut av løse lufta ) 6291550[/snapback] Du vil tenke "det er en del av livet" når du blir frastjålet bilen din? Selvfølgelig er det å regne med at det er drittsekker online, men det er fremdeles kjedelig å møte på dem. 6291619[/snapback] dette er et spill gutter.. Er ikek som å bli frastjålet bilen sin..! Dette syns jeg er en del av alle spill, og btw, er aldersgrensen 16? da burde ihvertfall alle som spilel det være det(vet jo at ikke er det da) men da regner de sikkert med at folk har litt vett i huet! Skjønner bare ikke hvorfor man ikke kan gjøre dette når det ikke står jnoe om at det ikke er lov? Bare fordi det er moralsk ukorrekt? Spill ffs..!
Anbefalte innlegg