theDurkan Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Er ikke sikker på om dette passer under Overklokking eller Programvare-seksjonen, menmen. Har nå installert NVclock via apt, ettersom manuell bare krølla seg. Når jeg skriver nvclock -s i terminalen får jeg bare beskjed om at kortet mitt er for nytt, og støttes ikke av driveren. Det er et Gigabyte 6600GT-kort som er kjøpt for snart et år siden. Legger til -f --force, får jeg noen rare hastigheter. Card: Unknown Nvidia card Card number: 1 Memory speed: -2147483.750 MHz Core speed: -2147483.750 MHz Hadde sikkert vært hyggelig med slike hastigheter, men det er vel ikke akkurat riktig. Noen som vet hvordan jeg kan få konfiguert NVclock til å finne riktig hastighet på ram og core, slik at jeg kan klokke kortet mitt?
olear Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 CoolBits følger med driveren. http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=197&num=2
theDurkan Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Skrevet 7. juni 2006 Jeg vet, men finner ikke skjermkortet i device manager i ubuntu. Så jeg får ikke aktivert coolbits.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå