Gå til innhold

vis dine Blockland ting...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

her er mitt hus med RTB mod :blush: det heter 574R H0U53 hihi... :blush: legg ut dere bilder er dere snille. info om spill: det er First Person (kan velge 3 person og) og det er ONLINE, du kan bygge alt mulig bare du vet hvordan man lager det, du skal aime der brikkene skal sitte, så spraye dem. med RTB mod, kan du sette inn kjøretøy, og sette inn deathmatch og masse annet morsomt. er du god nok, kan du lage et slikt hus (se det høye nedenfor)legg gjerne til kommentarer, her får dere Blockland: klikkbar link til BLOCKlAND

GUIDE TIL BYGGING

RTB MOD

post-77292-1149521523_thumb.jpg

post-77292-1149521533_thumb.jpg

post-77292-1149521543_thumb.jpg

post-77292-1149525081_thumb.jpg

Endret av Kimelimm
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

og det er ikke vanskligere en og trykke Start server, så er servern oppe :p kan stå på Lego ski der og :p noen som testa det? du slipper alt det Dedicated server shitet og trenger ingen stor linje for ikke og ha lagg, i sverige er det en server som er 8 stykker på og har 30 i ping hele tia nesten :D

Endret av Kimelimm
Skrevet

Siden kim aldri klarte å si hva spillet handler om, så får nesten jeg gjøre det.

Spillet er et Lego spill.

Du kan bygge alt du måtte ønske i lego, online med flere folk, eller alene offline.

Måten kim har bygd sitt hus på er egentlig ganske dum med tanke på lagg.

Selv har jeg bygd mye finere, og større enn det med mindre brikker og smoothere vegger. :)

Og forresten, burde ikke det vært posta i Spill delen av forumet?

Skrevet
jeg forklarte jeg bare se opperst kanskje ikke den beste... :huh: ellers er det vel bare og flytte den?

6250868[/snapback]

Flytter den til Diskuter Spill og Tilbehør - PC

Snorre :)

Skrevet

Det er da det er kjekt å være på en RTB server å spør adminen om du kan få låst dine ting.

Han gjør enkelt å greit sånt at ALT du setter ut er det BARE DU som kan røre, og ingen andre.

Umulig for andre å kødde med det uten at du åpner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...