Gå til innhold

Abonement ala Netcom Family


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter et abonement hvor man ringer gratis til andre med samme abonement. I Sverige har man vel 3.se som tilbyr dette. Spørsmålet er om noe lignende finnes i Norge for mobil og om det er noen som har erfaring med det?

Endret av iZappa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg er på utkikk etter et abonement hvor man ringer gratis til andre med samme abonement. I Sverige har man vel 3.se som tilbyr dette. Spørsmålet er om noe lignende finnes i Norge for mobil og om det er noen som har erfaring med det?

6239456[/snapback]

 

Hei, jeg kan også anbefale Ownersbuy! Jeg har hatt abonnementet nå i ca 2 år og er ganske fornøyd. Mange av min omgangskrets har også Ownersbuy abb, dvs at jeg ringer gratis til de (oppstart 47 øre). Les mer her

 

NB! Når du bestiller Ownersbuy abonnement blir du også medlem i Ownersbuy. Det koster 150 kr i året inkl "gratis" Mastercard

Endret av tolrol
Lenke til kommentar
Den nye operatøren Nutel har lansert ett abonnement der man ringer HELT GRATIS til andre Nutel kunder. Blir nesten som NetCom Trådløs Familie, men man slipper felles faktura.

I tillegg er det ingen begrensninger på hvor mange man kan være :)

6270726[/snapback]

 

Ikke så verst det tilbudet heller, men jeg tror jeg ville foretrekke owners basic, gratis til 25000 kunder rundt om i Norge, mulighet for litt subsidiering på ca 500 (stor subsidiering med owners business opptil 2500), ikke noe minimumsforbruk og endel billigere å ringe enn nutel :) amt mulighet for f.eks smsmania etc

Lenke til kommentar

Ingenting slår Netcom Trådløs Familie, Det er ikke et abonement HELDIGVIS, men en tilleggs tjeneste, på den måten kan du f.eks ha et rimelig eller et dyrt abonement sms mania lr mms mania alt etter som om du sender mye sms lr mms og så ha trådløs famlie i tillegg, Det er mye bedre at d er en tilleggs tjeneste enn et abonement syns jeg, for da får du skreddersy en løsning til deg selv. + du kan knytte d opp mot et par kontantkort. Min mening

Endret av EldarHelseth
Lenke til kommentar

Telenordic kunder ringer også gratis til andre Telenordic kunder!

(fra 1 mai står det på web.)

 

Muttern har dette og jobber hardt for å få meg til å bytte. haha.

De har vist noe verving og greier, hvor du kan få en ny mobil (w800i eller 6280.) ved å verve 3 stk.

Det er jo bra da! Men da trenger jeg 3 venner som også vil bytte for da får jeg mobil :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...