Gå til innhold

Slutte å spill wow - Hvordan?


Anbefalte innlegg

Eg har det siste måndene tenkt på at neste år går eg i 10.kl å det er da viktig å bare konsentrere seg om skolen. Så da kommer eg til å selge accounten min eller gjøre noe med accounten gjør at eg slutter å spille. Dette gjør eg ikke føre slutten av sommerferien da.

 

Men eg har to accounter. Men lurer på hva eg skal gjøre.

 

Selge dem?

 

Det eg ber om er noen tips :)

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Jeg hadde begynt på et langt innlegg, men så gjorde jeg en tabbe :(

Forkorted versjon:

1. Selle accountene (om du seller med hele greiene tror jeg det er lovlig)

2. Selle alt gearet på accounten og gi det til venner ingame som har betydd mye for deg

3. Gi accounten/selle accounten til en venn.

:)

Lenke til kommentar

Ta første uka i sommerferien til å grinde gull som faen. Ta 7 timer hver dag. Når uka er omme er du så jævelig lei at du ikke orker å se på et bilde av WoW engang. Da selger du de to accountene dine nå med masse gull og får litt penger for dem.

Endret av GtReBra
Lenke til kommentar

Akkurat der er ikke så veldig lett, har prøvd mange ganger å sluttet selv, men du kommer til i innstalere det igjen, tro meg.

Jeg ville frøset accounten, eller gi den bort, og få personen til å skifte passord. Hvis du bare gir den bort til en venn, vet du fortsatt passordet.

Lenke til kommentar
Om du har bestemt deg for å slutte, så er det bare et par ting du trenger å gjøre..

 

- Slett alle chars

- Avinstaller

- Kast WoW cd'ene

 

Kan virke drastisk, men har sett at folk kommer tilbake altfor mange ganger.

(Holder seg 1-5uker)

6231785[/snapback]

Tillegg: Ta opp Enchanting og disenchant utstyret ditt, og deretter selg/destroy/gi vekk shards.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt, 10ende klasse er easymode. Jeg gjorde ikke en dritt i hele 10ende klasse, og jeg gikk ut med 3,5 i snitt. Jeg ville benytta meg av 10ende til å spille hvis jeg var deg :p

6232843[/snapback]

 

gjorde ikke en dritt omtrent i 10. klasse jeg heller... men jeg fikk 4.6 i snitt... æ bæ!

 

 

 

Forresten, ikke kast bort 10. klasse på dritt, heng med venner osv, istede for ;)

 

 

 

PS: Gi bort accountene dine vist du ikke vil spille mer ;)

Lenke til kommentar
Om du har bestemt deg for å slutte, så er det bare et par ting du trenger å gjøre..

 

- Slett alle chars

- Avinstaller

- Kast WoW cd'ene

 

Kan virke drastisk, men har sett at folk kommer tilbake altfor mange ganger.

(Holder seg 1-5uker)

6231785[/snapback]

Tillegg: Ta opp Enchanting og disenchant utstyret ditt, og deretter selg/destroy/gi vekk shards.

6232002[/snapback]

det gjorde jeg:) men er for hekta så kommer nok tilbake i BC :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...