Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Folk som legger opp bilder av tomme øl-/spritflasker på nettby o.l. "Se på alle disse tomme flaskene, 'a, vi har tømt dem helt sjøl! Se så tøffe vi er, da!"

Det som er verre er at dette tilstadighet dukker opp i 3. klasse vgs. Blir flau på dems vegne jeg...

Skrevet (endret)

Skjedde nettopp med en bekjent, 2. klasse vgs. Jeg blir oppgitt, jeg.

Edit: fjerna quotes, til enkeltes store glede. :)

Endret av dagr0z
Skrevet

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. 90% av busspassasjerene generelt.

Når du går inn på en buss som har setebelter på alle stolene, hvorfor i h.. bruker dere de ikke? Irriterer meg grønn. Er det virkelig så strevsomt å bruke fem sekunder på å sette på deg setebeltet?

Skrevet
Så lenge du kommer bakfra (og i rimelig høy fart) har du mest ansvar.

Vet det, men den dumme ungen kom inn i hovedløypa fra en sideløype og bare kjørte rett på tvers uten og se seg om.

Skrevet
Ingen som sa at vi burde eller måtte ha på oss belte :p

Ikke alltid det er noen som sier at du ha på deg belte i personbil heller, men de fleste med litt vett har det. Eller tar du ikke på deg bilbelte med mindre foreldrene dine ber deg om det?

Skrevet

Må si jeg irriterer meg sterkt over at folk alltid driver og napper og lugger i kinnskjegget mitt.

Det er helt greit at jeg selv gjør det, men jeg liker ikke at andre mennesker, gjerne folk jeg nesten ikke kjenner engang, kommer opp til meg og smiler hånlig og napper meg i skjegget ><

Skrevet
Må si jeg irriterer meg sterkt over at folk alltid driver og napper og lugger i kinnskjegget mitt.

Det er helt greit at jeg selv gjør det, men jeg liker ikke at andre mennesker, gjerne folk jeg nesten ikke kjenner engang, kommer opp til meg og smiler hånlig og napper meg i skjegget ><

barbere deg?:p

Skrevet

Never!

Jeg liker ikke å ikke ha hår i ansiktet. Føler meg naken uten det, akkurat som jeg ikke takler å gå rundt uten å ha noe på hodet. Skjerf, bandana, hatt, lue, headset, whatever. Noe må det være :p

Skrevet (endret)
Norges fremtid, folkens...

Og jeg som skal bli flymekaniker :p

Men det går jo tross alt "bare" ut over deres sikkerhet :devil::wee:

Edit* Nå gjelder dette kun i allmenntimene da

Endret av gilera
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...