Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noen har ignorert meg her på forumet :( . Trodde jeg var unignoreable, men neida. Må skjerpe meg.

Og det faktum at jeg klarte å få albuen til å blø igjen og utover skrivebordet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
At noen har ignorert meg her på forumet :( . Trodde jeg var unignoreable, men neida. Må skjerpe meg.

Hvordan fikk du vite det, egentlig?

Mmmmagi. Nei, litt logisk sans og en regelrett overseing av innlegg og 1+1 = 2

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kiki Sørum

Skrevet

At broderen har lånt den eksterne harddisken min, og latt den stå på og dure i 2 dager.. Fy faen.. Den var så varm at man kunne grille pølser på den... :realmad:

Skrevet
At broderen har lånt den eksterne harddisken min, og latt den stå på og dure i 2 dager.. Fy faen.. Den var så varm at man kunne grille pølser på den... :realmad:

På tide å kjøpe seg en skikkelig ekstern disk som tåler å stå på litt da.

Skrevet (endret)

Og det faktum at jeg klarte å få albuen til å blø igjen og utover skrivebordet...

Hvordan vet du at du er ignorert ?

EDIT : Var bare å lese litt lengre ned i tråden det gitt. Ignorering av folk man ikke orker å lese innlegg av er nice!

Jeg irriterer meg over at det lukter maling hjemme hos meg .... (men det blir fint da ) :!:

Endret av Light Alba
Skrevet

Kattpisslukta som møtte meg i oppgangen da jeg kom hjem fra jobb i går. Styggeste lukta i verden. Ingen oss som bor i oppgangen har katt heller... Heldigvis forsvant lukta like raskt som den kom...

Skrevet
Jeg irriterer meg over at det lukter maling hjemme hos meg .... (men det blir fint da ) :!:

Sett en bolle med eddik i rommet, hvis du ikke har gjort det. Det hjelper faktisk. ;)

Skrevet

Jeg finner det kanskje mest ironisk, men også litt irriterende at alle jenter som går med gensere med påskriften WOW, faktisk er LANGT fra noe å si WOW etter!

Og nei, dere stakkars nerder, jeg tenker ikke på WoW.

Skrevet
Heh, som om man må være nerd for å spille WoW, herregud :!:
Du har rett. Normalt sosialt tilbakestående/store fritidsproblemer holder jo lenge. ^^
Skrevet

Når mamma aldri kan bare late som hun liker ting. Pappa har kjøpt noen flotte tepper i utlandet og jeg vet hun kommer til å hate de. Og han elsker dem og er så stolt. Er bare å vente på at hun skal knuse hjertet hans som vanlig.

Skrevet

De er harmonisk på alt annet enn dette. Knapt sett dem krangle. Og de er lykkelige de. Er bare at min mor takler ikke at andre kjøper pynteting. Er hennes smak, eller ingen smak. Tåpelig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...