Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Irriterer meg at jeg bare (ja, tatt i betraktning av hvor mange jallafeiler jeg hadde) fikk 5+ på engelsktentamen. Liten i, feilstaving av enkle ord. Jeg ble først ferdig, og fikk klassens beste karakter. Men faen i helsike så kjipt det er å ikke få 6 bare p.g.a noen helvetes slurvfeil. Og det er bare fordi jeg rusher igjennom prøver, og ikke ser igjennom når jeg føler meg ferdig. Fordi jeg er en nordlandsk latkuk. Det må fikses på. Hadde jeg fått 5+ i engelsk så hadde jeg hoppet i taket av glede uansett hvor mange slurvefeil jag hadde hatt! Irriterer meg over folk som får 5, 5+ osv.. skyhøye karakterer OG SÅ KLAGER DE!!!? (Ikke nødvendigvis deg deg Moonshield) Men så er jeg da (ikke for å skryte) men den beste i klassen i akkurat engelsk. Om ikke på hele trinnet. Og f.eks hvis jeg hadde fått 5+ på en enorm NAM prøve hadde jeg fått autosprut når jeg så på 5 tallet og + som er etterfulgt. Fordi det faget er en av mine svakeste sider.
dysfunctional Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Om du er dårlig i engelsk, hadde det vært bra og fått 5+. Men er du flink i engelsk, og får bare 5, skjønner jeg det..
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 jeg er så jævla sulten og så har vi bare drittmat hjemme og det er 10000000 meter til butikken
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Slik har jeg det nesten hver dag. Det svir å bo på landet.
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 mhm.. jeg og har akkurat fixa meg ei kneipbrødskive med litt svett gulost som jeg måtte skjære muggel av kantene på
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Nesten like irriterende som nugattibokser med 2/4 deler vann i.
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg er karakterbortskjemt. Satt og var vrak i går på grunn av Medieprøven, og så da venninnen min "Gikk det dårlig?" så svarte jeg ja, naturlig nok, og hun sa "Uff, hvor dårlgi tror du da?" og jeg sukker tungt og sier "Maks en firer. En femmer om jeg har flaks."...Hun lappet til meg i bakhodet.
Skarstard Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hun lappet sikkert til deg på grunn av den logiske bristen i svaret du gav henne. Endret 14. desember 2007 av Skarstad
Atald Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg hadde også lappet til deg for den logiske bristen i svaret ditt. I dag fikk jeg igjen engelsktentamen, fikk 5 og var sjeleglad. Trodde den gikk i vasken for å være ærlig, da diktanalyse som regel ikke er min sterke side. Endret 14. desember 2007 av Atald
GeO Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Det må da vel være lov å være misfornøyd med en femmer hvis man VET man er god nok for en sekser. Hvor stort nummer man velger å gjøre ut av det, er nå en annen sak, så klart.
CFM Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg fikk 5 i fysikk standpunkt. Hadde jeg lest til prøvene, fulgt med i timene (eller rettere sagt: gjort noe i det hele tatt) så hadde jeg sikkert klart 6. Lett. Men jeg irriterer meg ikke over det for hvis jeg hadde sittet inne og lest så kunne jeg ikke gjort det jeg synes er moro.. Så jeg angrer ikke på det. Ikke den kommende 2eren på gym teori prøva i dag heller... Endret 14. desember 2007 av gilera
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 jeg kommer ikke til å sutre, med tanke på at det er et ganske tungt fag, men jeg vet at jeg lå an til en sekser i det faget, og så hadde jeg en fremføring for en annen lærer i forrige uke da vi hadde medie- og informasjonskunnskap, og læreren har ikke tatt seg bryet med å oppdatere itslearning-siden, så jeg ante ikke at vi skulle HA prøve en gang.
vStyle Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Irriterer meg over at jeg må bajse, men ikke gidder.
CFM Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Irriterer meg over at jeg må bajse, men ikke gidder. Eller når du sitter der og ikke orker å tørke....
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Er irriterende og ikke orke å bæsje ja. Men følelsen av å holde den akkurat inne er genialt herlig.
GeO Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ARGH! Hva ER det med at offentlige talspersoner skal misbruke frasen "i forhold til" HELE tiden? Så nettopp Dagsrevyen (noe som blir en stadig verre prøvelse for meg, merker jeg), og selvsagt måtte noen si noe slikt som at "dette kan muligens være et varsel i forhold til at tålegrensen er nådd". Dette er rett og slett ikke korrekt norsk. Skulle vært skuddpremie på sånne folk.
AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg irriterer meg over at jeg aldri finner igjen "rusmiddeltråden" her på forumet!! Har ikke prøvd å søke på "rusmiddel" enda, men likevel! Det går jo ikke an å bla seg frem til den på vanlig vis? Den er ingen steder! Men den må jo være et sted, så hvor faen er den?? Gjemt inne på lyd og bilde et sted eller? Argh.
dabear Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 ARGH! Hva ER det med at offentlige talspersoner skal misbruke frasen "i forhold til" HELE tiden? Så nettopp Dagsrevyen (noe som blir en stadig verre prøvelse for meg, merker jeg), og selvsagt måtte noen si noe slikt som at "dette kan muligens være et varsel i forhold til at tålegrensen er nådd". Dette er rett og slett ikke korrekt norsk. Skulle vært skuddpremie på sånne folk. Jeg irriterer meg på den andre sida over jypplinger som trur de bestemmer hva som er korrekt norsk. Det finnes ingen offentlige eller standardiserte regler for hva som er korrekt muntlig norsk
Anbefalte innlegg