Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner det veldig irriterende at folk absolutt skal rette deg når en bøyning i teksten din er feil.

Hvorfor har det blitt så sentrert nå? At alle skal rette alle? Er ikke poenget hva den personer mener med sin tekst, ikke åssen han skrev den? :)

Skrevet

At jeg sitter og koper her når jeg har eksamen i morgen. Heldigvis har jeg tre-fire timer på skolen i morgen til lesing før eksamen begynner.

Skrevet (endret)

Møtte på en jævla idiot på motorveien tidligere i dag, og jeg limer inn historien fra et annet forum jeg posta.

Det hele begynte med at jeg kjørte på motorveien fra city syd, og lå i høyrefila rett etter at jeg kjørte på veien. Men da jeg fant ut at køen faktisk lå UNDER fartsgrensa, så la jeg meg ut i venstrefila og kjørte forbi. Jeg aner ikke nøyaktig hvor fort jeg kjørte, men det kan godt hende jeg trillet over 90 i nedoverbakken forbi bilene. Men det merkelige er at jeg kikket i speilet da jeg la meg ut, og så ikke en sjel bak meg på lang avstand. Og plutselig peisa en strikkmotor forbi i høyrefila, og blinka med lysa, nødblinken, tuta og bremsa som en tulling helt uten videre. Han kunne da i det minste ha blinket med langlysa bak meg før han oppførte seg som en idiot. Han må dessuten ha kjørt rimelig fort, siden jeg ikke merket at han kom bak meg, og da jeg kikket i speilet rett før så så jeg som sagt ingen bak. Det gikk sikkert for treig for han i venstrefila, men jeg vil tørre å påsta at jeg ikke kjørte treigt når jeg lå i 90+ i 80 sona mens køen lå under 80.

Jeg ble da lettere irritert og lurte på hva i helsike han driver med, så jeg kjørte forbi han igjen i sikkert 130-140, kjørte forbi et par biler og skifta fil siden motorveien delte seg. Men da jeg jeg igjen kikket i speilet, gjett hvem som lå most oppi ræva mi, nemlig den hjernedøde idioten igjen. Her var det også fotoboks, og masse biler, derfor lå jeg i venstrefila, siden det ikke var luke til å komme inn i høyrefila. Grunnet fotoboksen lå jeg i fartsgrensa, og lå i 80 i 70 sona etter boksen. Da satte gjøken på langlysa og blenda meg rimelig lenge, lenge nok til at jeg begynte å tenne på pluggene i alle fall. Så da det endelig kom ei luke, så skulle jeg til å legge meg over i høyrefila, og da han passerer skimter jeg en arrogant jævel som rekte finger.

Da var det faen meg nok så jeg gira ned og dro på som et helvete etter han, og han svinge av motorveien kort etter. Jeg hengte meg på, og jeg ville ikke slippe han av syne. Da jeg lå etter han mot ei rundkjøring, bråbremsa han helt plutselig og stoppet i rundkjøringa selv om det ikke kom bil, utelukkende for å irritere meg. Jeg bremsa og heiv meg til siden og klarte å komme meg forbi rett frem i rundkjøringa før han kjørte til høyre. Jeg snudde og tok en bakvei og tok han nesten igjen, jeg så lysa lengre fremme og at han svingte inn på en butikk. Jeg fulgte etter, og der stod den pent og pyntlig parkert helt bak butikken, og selvfølgelig hadde de rygget inn for en kjapp getaway hvis jeg kom kansje. Jeg så sjåføren blei pissnervøs i butikken da han så bilen min utenfor, det vistes så godt på han. Hvorfor skal han da ha noen som helst grunn til å være møkkredd når han ikke har gjort noe galt? Vedder på at han visste det like godt selv at det var han som var idioten her. Jeg gjorde ikke noe galt, mens han oppførte seg som en idiot.

Dessuten kom de bare med tomme argument, og uansett hvor mange vinklinger vi fikk på saken så prøvde de desperat å vri det til deres fordel. De hengte seg plutselig veldig opp i at jeg kjørte for fort da jeg nevnte farta deres osv, og det var helt klart at de ikke hadde noen argumenter å stille opp med. Og han nevnte dessuten det samme argumentet igjen og igjen og igjen og igjen, fikk nesten lyst å klinke fyren der han stod å spydde bullshit fra ende til annen.

Endret av Brian_N
Skrevet (endret)

Akkurat i dag hater jeg ALLE bussjåfører. Jeg er så dritt lei av at de ikke kikker i speil, driter i å bruke blinklys, kaster seg inn foran deg, og generelt bare er noen jævla veibøller.

Faen i helvete, måtte han som begynte å kjøre med meg på siden av ham (uten å gi tegn) smelle hardt i frontruta.

Et stort FUCK YOU sendes i retnings Metrobuss.

Endret av fredrik
Skrevet

Vel..

Først: Jeg er en 22 år gammel idiot fra en liten bygd med kyr og sauer,

har kjørt en hel del bil men har ikke førerkort (nesten 20 lapper for og få lov til og kjøre på elg?!!??)

det var det..

Det som irriterer meg til randen er Irland,

dum som jeg var tok jeg jobb her og fikk meg dame her så nå sitter jeg fast.. (f**n)

Irland har den fine tingen med førerkort,

Hva du trenger for å ta førerkort her er: 90 euro og............. NEI det er det..

ingen kjøre timer, ingen opplæring!!

har du teoriboka har du mest sannsynlig mer kunnskap en han som ser på at du tar teori testen..

Dette innebærer at hver gang jeg skal over en vei (bare drit i grønn/rød man og det tullet der) må jeg løpe som om jeg hadde en raner/voldteks mann i ryggen.

det har vært så nære på at den red bull boksen jeg hadde i baklomma mista lakken.. (gøy... nei)

veiene her i Cork er såpass smale at kun en bil kan kjøre om gangen,

møter man en bil er det logiske og svinge av mot kanten/fortauet/stikk gaten og la den andre passere.

(logisk nok er det muligheten til og svinge av som bestemer hvem som må slakke av litt)

men nei da..

her stopper vi bilen helt og tuter til den andre gir seg (tenk fleksnes)

men utenfor mitt vindu er det mer action vet du.

her stopper vi helt opp, tuter til det ikke er mer strøm igjen på bilen,

går ut og slår på bilen til den andre.

det tas jo ikke godt i mot av han som er smart nok til og sitte i bilen..

Men han har jo også sitt toleranse nivå,

han har sikkert sittet i bilen og hørt på "anger mangement" kassetter og ventet til det rabler og han løper ut av bilen med balltre (ja det har hendt) og knuser front ruta på den andre bilen og ser på at fyr nummer 1 kjører av gårde..

Irrer har heller ikke folkeskikk og DET irriterer meg noe sykt.

gamle damer med 5 cent som skal kjøpe varer for nesten 200 euro

fjortisser som truer med og drepe deg hvis du ikke kjøper en flaske vodka for dem.

(bor rett ved et utsalg)

eldre gubber som har bestemt seg for at døra MI ser ut som en dass

Det å få depositum tilbake tar OVER 7 mnd

Skrevet
enator: Du kunne jo satt et webkamera som streamer fra den veien du pratet om, sikkert fin underholdning. :D

har faktisk vært inne på tanken :)

men da er vi tilbake på noe som irriterer meg igjen. MAKS netthastighet er 3 Mb der jeg bor i sentrum.

og det er forbeholdt nettkafeer.

Skrevet

Haha, de Irland-historiene var jo nesten FOR fargerike. Men hvis det der faktisk er tilfelle, så er nok dette rette tråden å poste i, ja! :)

Skrevet
Haha, de Irland-historiene var jo nesten FOR fargerike. Men hvis det der faktisk er tilfelle, så er nok dette rette tråden å poste i, ja! :)

hehe..

de er faktisk tatt rett i fra min gate her i Cork:)

det finnes tusen andre historier som også irriterer meg fra denne byen her..

men men.,.

Skrevet

Irriterer meg at jeg bare (ja, tatt i betraktning av hvor mange jallafeiler jeg hadde) fikk 5+ på engelsktentamen. Liten i, feilstaving av enkle ord. Jeg ble først ferdig, og fikk klassens beste karakter. Men faen i helsike så kjipt det er å ikke få 6 bare p.g.a noen helvetes slurvfeil. Og det er bare fordi jeg rusher igjennom prøver, og ikke ser igjennom når jeg føler meg ferdig. Fordi jeg er en nordlandsk latkuk.

Det må fikses på.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Du ligner på broren min.. (Snakker til UNDERPANTS sitt innlegg.)

Historien:

En veldig rar og usmart gutt sa: "Neei, bare en 2'er", og "kuttet" seg på pulsåren med fingeren (Latet som om han var Emo.)

Da fulgte de andre på å sa og gjorde det samma med 2-4 i karakter

Da kommer broren min; "Neei, bare en 6-.." Og "kuttet" seg med fingeren på pulsåren.

"Du er alltid så sjølgod du, Mats.." sier han som fikk 2..

Slik han med 2'er fortalte den, Mats kommer sikkert snart inn å bekrefter / avbekrefter dette. ;)

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet
Irriterer meg at jeg bare (ja, tatt i betraktning av hvor mange jallafeiler jeg hadde) fikk 5+ på engelsktentamen. Liten i, feilstaving av enkle ord. Jeg ble først ferdig, og fikk klassens beste karakter. Men faen i helsike så kjipt det er å ikke få 6 bare p.g.a noen helvetes slurvfeil. Og det er bare fordi jeg rusher igjennom prøver, og ikke ser igjennom når jeg føler meg ferdig. Fordi jeg er en nordlandsk latkuk.

Det må fikses på.

Hadde jeg fått 5+ i engelsk så hadde jeg hoppet i taket av glede uansett hvor mange slurvefeil jag hadde hatt!

Irriterer meg over folk som får 5, 5+ osv.. skyhøye karakterer OG SÅ KLAGER DE!!!?

(Ikke nødvendigvis deg deg Moonshield) :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Mhm.. Broren min ville ikke vise stilen sin til meg, fordi den kun hadde fått 5-.. ?!?!?!?!?!? Jeg hadde også hoppet i taket av glede av slikt!! :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...