Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, er det virkelig folk som laster ned og åpner .exe-filer som ligger helt ubeskyttet på nettet ennå, altså? Jo, det er vel det. Det er jo helt klart en irriterende ting, men kanskje enda mer trist, egentlig ...

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg blir så UTROLIG FORBANNET! Jeg sa til en fyr at jeg vant et ProGamer G500 sett fra Creative på Komplett.no. Først lurer han på hva det er for noe; jeg gir han en link. Litt etterpå så lurer han på hva det ER for noe. Jeg sier det er et surround-anlegg til PC-en. Så får jeg spørsmålet "Gir det bedre lyd og bilde?"

AAAAAAARRRRRGGGGGGhhhh!

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
n00by friend you've got there...

Han "feiret" bursdagen sin her forleden. Han greide ikke en gang skifte til "DVD-kanalen", så jeg måtte gjøre det.

Skrevet

Han "feiret" bursdagen sin her forleden. Han greide ikke en gang skifte til "DVD-kanalen", så jeg måtte gjøre det.

vær grei med vennen din da :p

Skrevet

Minner meg om søstra mi :fun:, og hu er 11 :p

Skrevet

:rofl:

For ein n00b, då.

Skrevet

At jeg ikke har røyk og at det resulterer i aggresjon over ALT ! FOR HELVETTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
At jeg ikke har røyk og at det resulterer i aggresjon over ALT ! FOR HELVETTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

idd

Skrevet

idd = indeed.

Når du akkurat mister bussen og sjåføren smiler og vinker mens han kjører videre ...

Hahah! Kjenner den, bare at sjåføren ikke smiler og vinker. Men jeg VET han ser meg!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...