Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo nesten mer irriterende og ha den meldingen hver gang den ignorerte brukeren postet.

"X har postet et innlegg. Vil du se innlegget, eller ignorere?"

Synes det er mye mer irriterende. Da blir du så nysgjerrig at du se. :p

Skrevet

Jeg gikk på en "Congratulations, you are the 1,000,000th visitor of this page. Call this phone number within 60 seconds to receive your free cruise!". Men det skal sies at jeg var 8 år gammel og slettes ikke hadde noe erfaring med bruk av internett :p

Tok telefonen, ringte nummeret og det funka ikke. Tenkte at jeg må skrive landskoden til USA først (555- nummer eller noe sånt), men fant den ikke. Ble sittende nervøs og se på nedtellingen til 0, og tenkte at en gratis ferie nettopp glapp ut av henda på meg. Så gikk telleren ned til 0, og starta fra 59 igjen.. da skjønte jeg at det var kødd :wee:

Skrevet

Gregers i Vildanden.

Aldri blitt så irritert på en person før tror jeg. Hadde lyst til å klyve opp på scenen og vri om nakken på fyren når han sto på som verst da jeg så Vildanden i kveld.

Skrevet

Ekspedisjonsgebyr!

Hvorfor skal jeg gidde å betale dere for å ekspedere ordren min, som dere allerede tjener penger på? Om ikke dere tjener nok leker dere tydeligvis butikk.

Jeg endte akkurat opp med å heller ta kjøpet mitt et annet sted, til en høyere totalsum, men uten ekspedisjonsgebyr. Sær sånn sett, kanskje.

Skrevet
Jeg gikk på en "Congratulations, you are the 1,000,000th visitor of this page. Call this phone number within 60 seconds to receive your free cruise!". Men det skal sies at jeg var 8 år gammel og slettes ikke hadde noe erfaring med bruk av internett :p

Tok telefonen, ringte nummeret og det funka ikke. Tenkte at jeg må skrive landskoden til USA først (555- nummer eller noe sånt), men fant den ikke. Ble sittende nervøs og se på nedtellingen til 0, og tenkte at en gratis ferie nettopp glapp ut av henda på meg. Så gikk telleren ned til 0, og starta fra 59 igjen.. da skjønte jeg at det var kødd :wee:

:rofl: Den der var jo bare søt da :p

Skrevet

Om ikke det er ulovlig på ett eller annet vis og drive med ombygging eller hva faen de driver med, i skoletid? Sånn, på skolebygget slik at det forstyrrer undervisningen? For det "begynner" å bli bra irriterende nå. o_O

Skrevet
Om ikke det er ulovlig på ett eller annet vis og drive med ombygging eller hva faen de driver med, i skoletid? Sånn, på skolebygget slik at det forstyrrer undervisningen? For det "begynner" å bli bra irriterende nå. o_O

Bedre det enn at det ikke blir gjort noe da :p

Fan at vi ikke får nett på iternatet før halv fire fire tiden :hrm: Og at skoledagen slutter halv tolv i dag er jo greit, men hva skal vi gjøre her i Bardufoss, verdens navle, uten nett????????

Skrevet
Fan at vi ikke får nett på iternatet før halv fire fire tiden :hrm: Og at skoledagen slutter halv tolv i dag er jo greit, men hva skal vi gjøre her i Bardufoss, verdens navle, uten nett????????

Derfor er det bra å ha opparbeidet seg et "cache" med snuskete videomateriale, som kan underholde når det skulle være.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...