dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Folk som går på "You are the 1,000,000,000,000 visitor, click here to claim your $100000000 price!" ... og som klager på virus etterpå.
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Og som bestandig ber nettopp MEG om hjelp etterpå
Nerf Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Og som kjefter på MEG, som nettopp har hjulpet dem, hvis noe går galt med PC-en opp til et halvår etter reparasjonen.
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ser vi er flere med de samme erfaringene her ja
Coffey Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 En kompis av meg trodde han hadde vunnet tur til USA pga en sånn en :!:
Jason P. C. Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 At jeg ikke kan ignorere moderatorer lengre? Wtf?
Fisker Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 At jeg ikke kan ignorere moderatorer lengre? Wtf? Det har vel aldri gått...?
Jason P. C. Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jo, hadde mange moderatorer på listen før.
Atald Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Folk som absolutt må ignorere andre på forum. Forstår virkelig ikke hvorfor det skal trenges.
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er jo nesten mer irriterende og ha den meldingen hver gang den ignorerte brukeren postet. "X har postet et innlegg. Vil du se innlegget, eller ignorere?" Synes det er mye mer irriterende. Da blir du så nysgjerrig at du må se.
vStyle Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg gikk på en "Congratulations, you are the 1,000,000th visitor of this page. Call this phone number within 60 seconds to receive your free cruise!". Men det skal sies at jeg var 8 år gammel og slettes ikke hadde noe erfaring med bruk av internett Tok telefonen, ringte nummeret og det funka ikke. Tenkte at jeg må skrive landskoden til USA først (555- nummer eller noe sånt), men fant den ikke. Ble sittende nervøs og se på nedtellingen til 0, og tenkte at en gratis ferie nettopp glapp ut av henda på meg. Så gikk telleren ned til 0, og starta fra 59 igjen.. da skjønte jeg at det var kødd
Datasmurf Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Gregers i Vildanden. Aldri blitt så irritert på en person før tror jeg. Hadde lyst til å klyve opp på scenen og vri om nakken på fyren når han sto på som verst da jeg så Vildanden i kveld.
Fredrik Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ekspedisjonsgebyr! Hvorfor skal jeg gidde å betale dere for å ekspedere ordren min, som dere allerede tjener penger på? Om ikke dere tjener nok leker dere tydeligvis butikk. Jeg endte akkurat opp med å heller ta kjøpet mitt et annet sted, til en høyere totalsum, men uten ekspedisjonsgebyr. Sær sånn sett, kanskje.
Melisma Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Jeg gikk på en "Congratulations, you are the 1,000,000th visitor of this page. Call this phone number within 60 seconds to receive your free cruise!". Men det skal sies at jeg var 8 år gammel og slettes ikke hadde noe erfaring med bruk av internett Tok telefonen, ringte nummeret og det funka ikke. Tenkte at jeg må skrive landskoden til USA først (555- nummer eller noe sånt), men fant den ikke. Ble sittende nervøs og se på nedtellingen til 0, og tenkte at en gratis ferie nettopp glapp ut av henda på meg. Så gikk telleren ned til 0, og starta fra 59 igjen.. da skjønte jeg at det var kødd Den der var jo bare søt da
Nie Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Om ikke det er ulovlig på ett eller annet vis og drive med ombygging eller hva faen de driver med, i skoletid? Sånn, på skolebygget slik at det forstyrrer undervisningen? For det "begynner" å bli bra irriterende nå. o_O
CFM Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Om ikke det er ulovlig på ett eller annet vis og drive med ombygging eller hva faen de driver med, i skoletid? Sånn, på skolebygget slik at det forstyrrer undervisningen? For det "begynner" å bli bra irriterende nå. o_O Bedre det enn at det ikke blir gjort noe da Fan at vi ikke får nett på iternatet før halv fire fire tiden Og at skoledagen slutter halv tolv i dag er jo greit, men hva skal vi gjøre her i Bardufoss, verdens navle, uten nett????????
Killer_DT Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Fan at vi ikke får nett på iternatet før halv fire fire tiden Og at skoledagen slutter halv tolv i dag er jo greit, men hva skal vi gjøre her i Bardufoss, verdens navle, uten nett???????? Derfor er det bra å ha opparbeidet seg et "cache" med snuskete videomateriale, som kan underholde når det skulle være.
Anbefalte innlegg