Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Om det var norsk kan jeg ikke skjønne at hvem det nå enn var som kom med den uttalelsen skulle ha lyst til å la andre få vite karakteren.

Fungerer ikke slik for de 30% i klassen som scorer 5ere hele tiden i matematikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men jeg er enig. Tror trøndersk må være noe av det aller jævligste jeg leser. Øynene mine blør.

Helgelending, derimot.. :innocent:

Irriterer meg over at jeg egentlig burde stikke innom hybelen for å hente noen greier, men jeg rekker det ikke før etter helga, og da er det for sent. Argh!

Skrevet (endret)

Når noen folk blinker med langlysa når jeg kjører med bare angeleysene tent. Dette har skjedd noen ganger midt i byen og når det bar begynt å bli en anelse mørkere ute. Inne i byen er det jo opplyste gater og alt mulig, men likevel hender det at folk gjør dette.

Endret av Brian_N
Skrevet

Ble nettopp stående i bilkø, når idioten bak meg bestemte seg for å skru på fjernlysene. Jeg måtte stoppe bilen, gå ut, å vinke iherdig til han for og få dotten til å skru dem av igjen. What the hell?

Skrevet

- Folk som ikke kan da- og når-reglene.

- Folk som har klikk msn slik at de logger på 10 ganger etter hverandre. (Vet det ikke er deres skyld, men.. )

- Folk som ikke tar et hint når man vil være i fred.

Skrevet (endret)

-Irriterer meg at det skal ta så innmari lang tid på og få stipend..

-Å at jeg drikker alt for mye cola

-Å at vi snart skal ha fysikk tentamen.. Å div. andre..

-At jeg måtte glemme lommeboka så vi måtte snu og hente den..

-Pluss at det er nesten 4timer igjen av skoledagen å tror vi har fisk til middag..

@WD40: :p

Endret av gilera
Skrevet

Det faktumet at jeg greide å glemme ungdomskortet på bussen i går o

g måtte derfor betale tredve kroner på toget.

og femtifem på bussen.og så måtte jeg bruke tre hundre kr på nytt kort(

når kortet egentlig skulle vare til 27... :cry:

Skrevet
-At jeg måtte glemme lommeboka så vi måtte snu og hente den..

@WD40: :p

Den er faktisk riktig, da.

Irriterer meg at det er sørpe ute, blir våt på føttene etter to meter, og det er umulig å gå i normalt tempo.

Skrevet
Helgelandsdialekta er pinade den styggeste i landet. Uten sidestykke! Den irriterer meg.

Syke mann. Og så den som er så variert.

Irriterer meg over at det ikke er i morgen klokken 13.06 enda.

Skrevet (endret)
Syke mann. Og så den som er så variert.

Irriterer meg over at det ikke er i morgen klokken 13.06 enda.

Kan vel knapt nok kalles én dialekt spør du meg. -o -er -æ -ar- -a, er det endingsvarianter som ikke finnes der? Det er irriterende. xD

Gleder megtil 13:06 i morgen jeg. ;)

Endret av NgZ
Skrevet
Kan vel knapt nok kalles én dialekt spør du meg. -o -er -æ -ar- -a, er det endingsvarianter som ikke finnes der? Det er irriterende. xD

Det er ikke en enkelt dialekt, nei. Langt fra det. :p

Skrevet
At man ikke vet helt hva man skal kjøpe i julegave til folk
Samme her :thumbdown: I tillegg er jeg så å si blakk.

Irriterer meg også at jeg alltid skal mase på folk.

Skrevet (endret)
Når noen folk blinker med langlysa når jeg kjører med bare angeleysene tent. Dette har skjedd noen ganger midt i byen og når det bar begynt å bli en anelse mørkere ute. Inne i byen er det jo opplyste gater og alt mulig, men likevel hender det at folk gjør dette.

Hvis angeleysene dine er parklys, har du ikke lov å kjøre med dette uansett.

Du har derimot lov å kjøre med parklys tent i kombinasjon med tåkelys, men dette er bare lov i dagslys. Når det er mørkt, må du skru på hovedlysene dine. (Jeg vet dessverre ikke hvem som definerer når det er mørkt, kan bare regelen)

Endret av Minus
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...