Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg prater bokmål og har alltid gjort det, men.. :hmm:

Hva slags mystisk sted er det du bor?

Er det læreren du tenker på? :p

Hel ærlig så ga jeg full f*** i språkfagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg tykkjar nynorsk er best å skrive når ein skal skrive kåseri, for heile teksten vert komisk med ein gong den kjem på nynorsk :)

men jeg liker nynorsk :). :)

Skrevet

bokmål og nynorsk er begge skriftspråk, og ingen snakker dem. Jeez. Dette har folk fått inn med teskje før, men enkelte steder på østlandet står de fast ved at de snakker bokmål, det er umulig å få dem til å endre meninger, omtrent som de med den "Omg, nynorsk suger, lizm"-attitude.

En venninne sin klasse skriver nærmere svensk enn nynorsk, så de blir sendt på kursdag, og da utbrøt store deler av klassen "Eg tror ikkje eg giddar det, eg hatar nynorsk!" (...) bergensungdommen.. :(

Skrevet
Hæ?

Jeg siterer: "Jeg prater bokmål og har alltid gjort det, men.."

At det ble "snakker prater" var en aldri så liten feil fra min side, om det var det du reagerte på.

k hehe ;)

Er fra Halden i Østfold (går på skole i Bardufoss)

I Halden prater vi :p eller noen vil ta litt fra Fredrikstad så det er mange som Prekær åsså :p

Skrevet
Åh hei, jeg klarer ikke tenke for meg selv og må rette på alle mulige småfeil selv om jeg godt forstår hva du prøver å si.

Hvordan skal vi forstå at han med "prater" mener "skriver"?

Skrevet
bokmål og nynorsk er begge skriftspråk, og ingen snakker dem. Jeez. Dette har folk fått inn med teskje før, men enkelte steder på østlandet står de fast ved at de snakker bokmål, det er umulig å få dem til å endre meninger, omtrent som de med den "Omg, nynorsk suger, lizm"-attitude.

En venninne sin klasse skriver nærmere svensk enn nynorsk, så de blir sendt på kursdag, og da utbrøt store deler av klassen "Eg tror ikkje eg giddar det, eg hatar nynorsk!" (...) bergensungdommen.. :(

Svensk+bokmål og litt dialekt er jo nynorsk da..

Skrevet

Gjør det selv, jeg.

Jeg irriterer meg over at det skal være så forbanna vanskelig å finne en bil jeg vil ha. Gi meg bakhjulstrekk i god stand til rundt 70-80k, ffs. Og noe som er lett å bygge anlegg i.

Grrr.

Skrevet

17 innlegg sa poff, og jeg irriterer meg over off topic-diskusjoner (heldigvis har jeg makt til å fjerne disse).

Så irriterer vi oss over nye ting :-).

Et tips: Ikke irriter dere over navngitte andre personer her på forumet, det er ikke heeelt lurt.

Skrevet
Jeg irriterer meg litt over at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal starte neste avsnitt av novella jeg skriver

"Det var en mørk og stormfull aften..."

Jeg irriterer meg over at jeg ikke greier å konsentrere meg om engelsk-prosjektet mitt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...