VgRD Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hei, lurte på om noen husker ett gammel spill som het d-story eller no sånt. Er ikke helt sikker på den tittelen. Spillet gikk iallefall ut på følgende: 1-4 spillere spilte som små runde"folk" som gikk rundt på ett lite brett å la ut bomber. man kunne da sprenge en masse kasser som lå rundt og disse kunne inneholde oppdateringer som Bedre bomb blast, raskere karakter osv. Spillet var i 2D og sett ovenifra. Det var også multi player! Håper noen kan hjelpe Ps: Spillet ligner egentlig dette: http://www.gamesmate.com/free-action-games...-with-fire2.asp Endret 22. mai 2006 av VgRD
VgRD Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 nei ikke det, men ligner det og.. heter D-story eller lignende
KayAU Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 nei ikke det, men ligner det og.. heter D-story eller lignende 6158575[/snapback] Eg har ikkje spelt det sjølv, men eit raskt søk på Google avslørar at der er ei Bomberman-klone som heiter "D-Stroy", tippar det er det du leitar etter. Det er eit Amiga-spel, som kan lastast ned lovleg frå Aminet, her. Du må sjølvsagt ha ei Amiga-maskin eller ein emulator for å spele det. Kay
KayAU Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ok, eg har gravd litt meir, og funne denne sida. Var det det du var ute etter? Kay
VgRD Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Tuuuuusen tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk:D Det var det jeg lette etter:D:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå