Crazymonkey Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Skal kjøpe meg en mikrofon som skal brukest til komentarer til filmer og animasjonsfilmer. Har tenkt å kjøpe disse delene: Behringer XM8500, mikrofonkabel XLR/jack. Lurer også på om jeg trenger XLR/XLR kabel ? Vil alt funke om jeg kjøper disse delene og trenger jeg XLR/XLR kabelen? PS: Har diskutert dette tidleger på nva.no
Zommaz Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Hvis lydkortet ditt har minijack-inngang, må du i tillegg ha en overgang fra stor til liten jack. Alle musikk/hifi forretninger og clas ohlson og biltema har slike, så det er ikke vanskelig å få tak i. Da skulle du ha alt du trenger. Du vil få ganske greie opptak med et slikt oppsett. XLR/XLR kabel kan du bruke hvis lydkortet ditt har en XLR inngang.
Crazymonkey Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Hvordan lydkort har du? 6152843[/snapback] Jeg har dett lydkortet: Creative SB Live Har altså ikke XLR inngang. Da kjøper jeg mikrofonen, XLR/jack og så kjøper jeg en overgang fra stor til liten jack på clas Takker for alle svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå