Gå til innhold

BenQ-Siemens 'Q-fi' EF71 presentert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pressemelding

Pressebilder

EF71_front_closed_72pi.jpg

Triband GSM

2MP kamera, 30bps video-opptak og webcam-funksjon

2,2 tommers 176x220 TFT display + 128x64 OLED på utsia

3D Surround lyd (MP3, AAC, WMA), 10-band Equalizer

Bluetooth

24MB minne + 256MB MicroSD inkludert

Forklaringen på "Q-fi":

"The BenQ-Siemens Q-fi EF71 is one of the first mobile phones within BenQ-Siemens´ Q-fi range of music-focused devices. Q-fi products feature easy-to-use music entertainment with easy access to music functions and a plug and play, all-in-one solution for mobile music lovers."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare slenger inn at denne er lagd av BenQ, uten innflytelse fra Siemens.

Juli-lansering i Asia og September for Europa.

Skrevet (endret)
Tviler, da det er ulovlig i mesteparten av Europa.

6152597[/snapback]

Grunnen til at Post- og Teletilsynet fjernet forbud er nettopp at EU er i gang med å tillate mikrosendere. :) Endret av Sigmund_Freud
Skrevet

Siemens-skjerm?

Denne mobilen har da ingenting med Siemens å gjøre engang :)

176x220 er vel bra nok for en enkel lavpris-mobil.

Skrevet

6156064[/snapback]

Selvfølgelig er 176x220 vel og bra for en lavprismodell, men den 2,2" store skjermen synes jeg er å ta for hardt i. Jeg tror skjermen blir kornete, rett og slett.

Skrevet

6156064[/snapback]

Selvfølgelig er 176x220 vel og bra for en lavprismodell, men den 2,2" store skjermen synes jeg er å ta for hardt i. Jeg tror skjermen blir kornete, rett og slett.

6156472[/snapback]

Nokia 6280 ligger vel i samme prisklasse og den har QVGA. Min K750i har da 176 ¤ 220 piksler, men da fordelt 1.8". Når skjermen til EF71 er 2.2" blir det fort kornete.

Forresten rart at alle musikkmobiler skal ha den oppløsningen (N91, 3250, W810i og EF71). :p

Skrevet

BenQ bruker siemensnavnet for å komme seg inn på markede i europa. Selv om det står siemens på telefonen, har ikke nødvendigvis de noe å gjøre med telefonen, bortsett fra å ha navnet sitt i logoen. ;)

Skrevet

Tror de har rett til å bruke siemens navnet 5 år etter at de tok over siemens, men tror nok etterhvert at det vil komme mobiler med bare benq navnet, men dette er bare en overgangsperiode.

Skulle som mange andre sett et bedre oppløsning på skjermen men om kameraet er bra og om det er innebygget radio så burde det holde til en lavpris modell.

Skrevet

How many times.... :)

INGEN tok over Siemens, men nå gidder jeg ikke forklare dette enda en gang på dette forumet :)

SumSar: personlig foretrekker jeg stort display fremfor høy oppløsning. En kombinasjon er selvsagt det beste. Ikke alle som mener det samme som deg vet du :)

Jeg har 42" HD-plasma hjemme med lav dpi, du har sikkert en 14" med mye høyere dpi antar jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...