Gå til innhold

Battlefield 2 henger seg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kjøpte Battlefield 2 for en stund siden, men har så vidt fått spilt det på grunn av et irriterende problem. Nemlig at etter maksimalt noen få minutters spilling, henger alt seg opp og eneste løsning er restart knappen på PCen. I tillegg henger lyden seg opp i en loop, altså ca et sekund av lyden spilles av kontinuerlig. Det skjer KUN når jeg spiller online. Noen som vet hva som er galt, og en løsning? Noen andre som har opplevd det samme, forresten? :hmm:

Dataen min er hvertfall mer enn bra nok for spillet! Så det må vel være et annet problem, siden det bare skjer når jeg spiller online?

Det er hvertfall utrolig irriterende, siden jeg bare får spilt et par minutter av et spill jeg kunne spilt i timesvis:P

Kris

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan jo være det... Kan maxe alt i singleplayer, men kan kun kjøre medium i multiplayer... Ræva koding =P

6115161[/snapback]

Okey, da prøver jeg å sette ned grafikken, også sier jeg fra hvis det samme fortsatt skjer!

Skrevet

hvilket grafikkort har du?

gi oss litt spesifikasjoner av din pc så blir det lettere å hjelpe!

men uansett så anbefaler jeg deg å sjekke at brannmuren eller noe sånt ikke blokkerer bf2 for nettverksspilling og at du har de aller nyeste drivere (selv om jeg ikke tror dette har noe å si siden det går på singleplayer)

Skrevet

hvor mye ram har du da??vet selv åssen det er jeg...jeg kjøpte meg mere ram,å da gikk spillet uten noe problem.....åssen grafikkkort har du da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...